Silnik
: Żwawy silnik i obsługa systemów za pomocą ekranów.
5,0
Całokształt
Miałem go kilka dni jako zastępcze i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, mino że to taka bieda wersja. Środek ładny, materiały wykończeniowe dość przyzwoite (te najważniejsze, reszta średnio ale w normie). Wsiadałem do samochodu z dość sceptycznym nastawieniem (to tylko Golf), ale po kilku dniach przyznaje, że to bardzo fajne autko - taki wierny towarzysz do codziennej jazdy ale również dobry na długie trasy. I powiem szczerze, że po moich doświadczeniach już nie wierzę w prawdziwość tych tak mocno krytykujących ocen dotyczących tego auta napisanych tu - na Autocentrum.
Wrażenia
4,0
Silnik
Największym pozytywnym zaskoczeniem był właśnie silnik - tylko trzy cylindry, 1.0 i 110 km a jest całkiem żwawy, ładnie się wkręca na obroty i dobrze ciągnie, pozostając przy tym oszczędny. Jedyny minus to drgania na wolnych obrotach, ale występują tyko jak jest zimny.
5,0
Skrzynia biegów
Manualna - precyzyjna i dobrze zestopniowana dla tego silnika - ładnie współpracują ze sobą.
5,0
Układ jezdny
Jak to zwykle w Gofie, precyzyjne, jedzie jak po szynach i dość komfortowe. Przyzwoity kompromis pewności prowadzenia i wygody.
4,0
Karoseria
Poprawna, stylistyka bez szaleństw - mnie nie porywa. Wykonanie na dobrym poziomie, nie zauważyłem jakiś niedociągnięć.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, pomagają czujniki z przodu i z tyłu, mój model nie posiadał kamery cofania.
5,0
Ergonomia
Świetna ja to u VW, wszystko pod ręką. Miał być mały minus za brak pokręteł od klimatyzacji i w ogóle, ale powiem szczerze szybko się przyzwyczaiłem do obsługi całego systemu, który działa bardzo fajnie i całkiem szybko, bez zacięć i zawieszeń. Całkiem przyzwoita nawigacja. Bagażnik olbrzymi, a jak złożymy siedzenia (cięgna w bagażniku) to już mała półciężarówka. Bardzo wygodne fotele.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybka i skuteczna, nie podobał mi się brak pokręteł ale dość szybko nauczyłem się i przyzwyczaiłem do obsługi za pomocą ekranu i pól dotykowych.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, tak z przodu jak i z tyłu. Nad głową też wystarczająco.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, można spokojnie rozmawiać, również przy prędkościach autostradowych.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali, przeglądy i olej co 30 tyś. (!). Jak ktoś kupi nowy i pojeździ 3-5 lat, to raczej nie będzie drogo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogo, jak to u VW ale jakość przyzwoita.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótko użytkowałem, nic się nie działo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za krótko użytkowałem, nic się nie wydarzyło.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 110KM 81kW
[l/100km]