Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VIII Variant

Andrzej, 3 lata temu
Silnik 1.0 TSI 110KM 81kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VIII Variant 1.0 TSI 110KM 81kW 2020-2024 - Oceń swoje auto
4,79
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Żwawy silnik i obsługa systemów za pomocą ekranów.
5,0
Całokształt
Miałem go kilka dni jako zastępcze i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, mino że to taka bieda wersja. Środek ładny, materiały wykończeniowe dość przyzwoite (te najważniejsze, reszta średnio ale w normie). Wsiadałem do samochodu z dość sceptycznym nastawieniem (to tylko Golf), ale po kilku dniach przyznaje, że to bardzo fajne autko - taki wierny towarzysz do codziennej jazdy ale również dobry na długie trasy. I powiem szczerze, że po moich doświadczeniach już nie wierzę w prawdziwość tych tak mocno krytykujących ocen dotyczących tego auta napisanych tu - na Autocentrum.
Wrażenia
4,0
Silnik
Największym pozytywnym zaskoczeniem był właśnie silnik - tylko trzy cylindry, 1.0 i 110 km a jest całkiem żwawy, ładnie się wkręca na obroty i dobrze ciągnie, pozostając przy tym oszczędny. Jedyny minus to drgania na wolnych obrotach, ale występują tyko jak jest zimny.
5,0
Skrzynia biegów
Manualna - precyzyjna i dobrze zestopniowana dla tego silnika - ładnie współpracują ze sobą.
5,0
Układ jezdny
Jak to zwykle w Gofie, precyzyjne, jedzie jak po szynach i dość komfortowe. Przyzwoity kompromis pewności prowadzenia i wygody.
4,0
Karoseria
Poprawna, stylistyka bez szaleństw - mnie nie porywa. Wykonanie na dobrym poziomie, nie zauważyłem jakiś niedociągnięć.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, pomagają czujniki z przodu i z tyłu, mój model nie posiadał kamery cofania.
5,0
Ergonomia
Świetna ja to u VW, wszystko pod ręką. Miał być mały minus za brak pokręteł od klimatyzacji i w ogóle, ale powiem szczerze szybko się przyzwyczaiłem do obsługi całego systemu, który działa bardzo fajnie i całkiem szybko, bez zacięć i zawieszeń. Całkiem przyzwoita nawigacja. Bagażnik olbrzymi, a jak złożymy siedzenia (cięgna w bagażniku) to już mała półciężarówka. Bardzo wygodne fotele.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybka i skuteczna, nie podobał mi się brak pokręteł ale dość szybko nauczyłem się i przyzwyczaiłem do obsługi za pomocą ekranu i pól dotykowych.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, tak z przodu jak i z tyłu. Nad głową też wystarczająco.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, można spokojnie rozmawiać, również przy prędkościach autostradowych.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali, przeglądy i olej co 30 tyś. (!). Jak ktoś kupi nowy i pojeździ 3-5 lat, to raczej nie będzie drogo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogo, jak to u VW ale jakość przyzwoita.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótko użytkowałem, nic się nie działo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za krótko użytkowałem, nic się nie wydarzyło.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf VIII Variant