Inne
: Wnętrze robi świetne wrażenie. Genialna pozycja za kierownicą
5,0
Całokształt
System infotainment poprawiony. Aktualizacje sprawiły, że system się nie wiesza. W wersji R Line jest fantastycznie leżąca w dłoniach kierownica daje świetne odczucie jakości wykończenia (w szczególności w porównaniu do Leona, Octavii, Civica, Corolli). Świetna pozycja za kierownicą.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, mało pali
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzeżeń do pracy skrzyni, zmienia biegi płynniej niż DCT w Kii. W trybie sport bardzo dobra reakcja na dodanie gazu.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie to czołówka w segmencie.
5,0
Karoseria
Podwójny ocynk i "baranek" od spodu dają nadzieję na solidne zabezpieczenie przed korozją. Dosyć gruba powłoka lakiernicza jak na dzisiejsze czasy na poziomie 110-130 mikrometrów. W nowym Xceed dla porównaniu 60-90...
Komfort
5,0
Widoczność
Jest świetnie, dodatkowo kamera cofania robi robotę.
5,0
Ergonomia
Daję 5, bo gdy przyzwyczaimy się do dotykowej obsługi, jest bardzo miło. Dodam, że jestem osobą młodą i nie mam problemu z nowinkami technologicznymi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko chłodzi. Dobre ulokowanie nawiewów, bo nie wieją prosto w twarz.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok, dużo więcej miejsca z tyłu niż np. w Maździe 3.
5,0
Wyciszenie
To Golf...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nowy samochód
5,0
Stosunek jakość/cena
Super jakość wykonania w wersji R Line!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowy samochód
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowy samochód
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW
[l/100km]