Silnik
: Problem z zasilaniem silnika - nie wiem co to tak mi powiedziano w serwisie
Układ elektryczny
: Problemy z elektroniką
2,0
Całokształt
Samochód jest przeładowany elektroniką, wyłączanie jej nie jest proste. Choćby system start stop poprzednio był łatwy do wyłączenia teraz nie, ten durny asystent zmiany pasa ruchu wręcz niebezpiecznie wyrywa kierownicę z ręki. Dotykowa obsług klimy radia to nieporozumienie. Samochodem jeździ się po prostu niepewnie i źle. Układ kierowniczy jest bardzo, bardzo przeciętny to dla mnie zaskoczenie bo poprzednikiem jeździło mi się lepiej.Plastiki są zwyczajnie tandetne, spasowanie jest dobre, ale ich jakość to wstyd.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
Jest gorszy niż w poprzedniku, a i tam nie był jakiś nadzwyczajny. To duży minus tego auta
1,0
Karoseria
Zamykanie drzwi i bagażnika to jakaś parodia. Żeby zamknąć drzwi trzeba ordynarnie trzasnąć. Zawstydzająca jakość.
Komfort
3,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
wszystko dotykowe to nieporozumienie. Jest nieergonomicznie, niewygodnie, nieintuicyjnie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za mało miejsca, Przestrzeń jest mniejsza niż w poprzednim modelu.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czujnik ciśnienia w oponach, problem z dopalanie DPF
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI SCR 150KM 110kW
[l/100km]