Układ elektryczny
: Przy każdym uruchomieniu należy od nowa wyłączać systemy bezpieczeństwa, np. line assist
5,0
Całokształt
Nie wiem skąd w sieci tyle negatywnych komentarzy, jak dla mnie samochód sprawdza się w 100%. Jeżeli ktoś nie godzi się na tabletozę zawsze może wybrać inny model. System sterowania działa płynnie i wcale nie trzeba spędzić w samochodzie ok. 20 min przed wyruszenie w drogę żeby ogarnąć ustawienia. Wsiadasz, regulujesz pozycję fotela i w drogę !!!. Większością najważniejszych przycisków steruje się z kierownicy, klima automat więc wystarczy tylko raz ustawić. Na razie spisuje się bez zarzutów, oby jak najdłużej.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
manual działa bardzo płynnie, kangurowanie nie w tym przypadku
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
na tle konkurenci widoczność jest doskonała, czujniki parkowania robią swoje
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dostępna przestrzeń spokojnie wystarcza dla 4 podróżujących
4,0
Wyciszenie
słychać lekkie szumy z zewnątrz dochodzące z okolicy lusterek przy prędkościach autostradowych
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie trudno ocenić
4,0
Stosunek jakość/cena
zawsze mogło być taniej
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problem z zalogowaniem się do we connect
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI EVO 130KM 96kW
[l/100km]