Byłem użytkownikiem Golfa 6,7 i 7.5 a od roku 8. Auto ze 130 KM silnikiem jest ekonomiczne, zrywne, Duza ilość nowinek technicznych, tabletów ale największym mankamentem który został rozwiązany w droższej 150 KM jest fatalne zawieszenie oraz układ kierowniczy, który nie nadąża nie usztywnia się Przy prędkościach autostradowych auto pływa jak latawiec lub wóz na resorach piórowych co przekłada się na ciągle korygowanie toru jazdy. DRAMAT . W zakrętach wydaje Ci się że dokrecacsz po czym auto przechyla się i tracisz tor jazdy.... wrażenia z dynamicznej jazdy beznadziejne . Nie polecam zwłaszcza jeśli byłeś użytkownikiem poprzednich generacji. Minusem jest zestaw głośnomówiący który działał wcześniej beż zarzutu teraz się zawiesza albo nie słyszę swojego rozmówcy.... Generalnie auto to konsumenta 50+ na miasto i kościoła
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
1,0
Karoseria
Komfort
1,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja w wersji Life jednostrefowa usytuowana na wysokości pasa kierowca. Potrafi na automacie grzać w ciepłe dni po czym nagle chłodzi.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Taka ,sama jak w poprzednich generacjach. Nic nowego
1,0
Wyciszenie
Przeciętne wyciszenie kabiny od szumów jazdy. Podczas rozmów przez telefon rozmówcy proszą mnie abym zamknął okna mimo że są zamknięte....
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Uważam że za wersje Life przy tym zawieszeniu, wykorzystaniu przeciętnych plastików które dobrze wyglądają na zdjęciach w normalnym użytkowaniu cena jest wygórowana. Max 85 tys. Aktualna cena na 12.05 103 000 zł
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problem tylko z oprogramowaniem
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI EVO 130KM 96kW
[l/100km]