Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Rok produkcji 2016
Przebieg:
270 tys. km
Okres użytkowania:
3 lata
4,71
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
: niby mcpherson ale skok epokowy w stosunku do np. mk4
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: newralgiczne miejsca to błotniki z przodu (gąbki oraz początek progów
5,0
Całokształt
zwinny, zgrabny, nowoczesny, bezpieczny i komfortowy. Mega dopracowany model.
Wrażenia
5,0
Silnik
CRBL EU6 - spalanie jak abstynent - nie ma problemu zejść poniżej 4,5 L/100 (skrzynia M6)
4,0
Skrzynia biegów
M6 - (PGT) dobrze dobrane przełożenia. zalecam zastosowanie shiftera z Audi TTS - skok lewarka będzie krótszy i bardziej precyzyjny
4,0
Układ jezdny
wiadomo że kompakt jest podsterowny, ale opcja z wielowahaczem z tyłu w połączeniu z XDS daje radę. o wyczynie nie ma mowy.
5,0
Karoseria
aerodynamika jest ok. ma to odzwierciedlenie na małym hałasie podczas podróży. Dodatkowo cały bród podczas deszczu spływa i ucieka z karoserii. Duży plus za to.
Komfort
5,0
Widoczność
spore przeszklenie zapewnia dobrą widoczność. Widać nawet w okolicach słupka C za plecami. Za słupkiem A jest dodatkowe okienko, ale raczej nie pomaga (i ciężko umyć)
5,0
Ergonomia
Wszystko jest w zasięgu wzroku i rąk. Obecność przycisków i pokręteł mechanicznych daje poczucie pewności w operacjach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dogrzewacz elektryczny seryjnie montowany i mega skomplikowany układ chłodniczy zapewnia nas że ciepłe powietrze leci już po kilku chwilach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przy 190cm wzrostu to chyba maks w kompakcie dla dobrego komfortu
5,0
Wyciszenie
w tej generacji jest już naprawdę przyzwoicie. Przy 140 km/h głowa nie boli
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dostęp części jest przeogromny
5,0
Stosunek jakość/cena
trudno znaleźć lepszy współczynnik dla TDI EU6
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
- cieknie woda (klapa, szyby w drzwiach, głośniki, lampy tylne)
- trzeba pilnować wymiany oleju bo ucierpi turbo, DPF i EGRy
- do diagnozy vcds jest obowiązkową pozycją
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żyleta motor
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
[l/100km]