Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Variant

sHpAaKu, 9 miesięcy temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 270 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volkswagen Golf VII Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW 2013-2017 - Oceń swoje auto
4,71
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : niby mcpherson ale skok epokowy w stosunku do np. mk4
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : newralgiczne miejsca to błotniki z przodu (gąbki oraz początek progów
5,0
Całokształt
zwinny, zgrabny, nowoczesny, bezpieczny i komfortowy. Mega dopracowany model.
Wrażenia
5,0
Silnik
CRBL EU6 - spalanie jak abstynent - nie ma problemu zejść poniżej 4,5 L/100 (skrzynia M6)
4,0
Skrzynia biegów
M6 - (PGT) dobrze dobrane przełożenia. zalecam zastosowanie shiftera z Audi TTS - skok lewarka będzie krótszy i bardziej precyzyjny
4,0
Układ jezdny
wiadomo że kompakt jest podsterowny, ale opcja z wielowahaczem z tyłu w połączeniu z XDS daje radę. o wyczynie nie ma mowy.
5,0
Karoseria
aerodynamika jest ok. ma to odzwierciedlenie na małym hałasie podczas podróży. Dodatkowo cały bród podczas deszczu spływa i ucieka z karoserii. Duży plus za to.
Komfort
5,0
Widoczność
spore przeszklenie zapewnia dobrą widoczność. Widać nawet w okolicach słupka C za plecami. Za słupkiem A jest dodatkowe okienko, ale raczej nie pomaga (i ciężko umyć)
5,0
Ergonomia
Wszystko jest w zasięgu wzroku i rąk. Obecność przycisków i pokręteł mechanicznych daje poczucie pewności w operacjach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dogrzewacz elektryczny seryjnie montowany i mega skomplikowany układ chłodniczy zapewnia nas że ciepłe powietrze leci już po kilku chwilach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przy 190cm wzrostu to chyba maks w kompakcie dla dobrego komfortu
5,0
Wyciszenie
w tej generacji jest już naprawdę przyzwoicie. Przy 140 km/h głowa nie boli
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dostęp części jest przeogromny
5,0
Stosunek jakość/cena
trudno znaleźć lepszy współczynnik dla TDI EU6
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
- cieknie woda (klapa, szyby w drzwiach, głośniki, lampy tylne) - trzeba pilnować wymiany oleju bo ucierpi turbo, DPF i EGRy - do diagnozy vcds jest obowiązkową pozycją
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żyleta motor

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf VII Variant