Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Variant

Bill Cllinton, 9 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Golf VII Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW 2013-2017 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : SIlnik -> MOCNY i cichy, Jakość wykonania
4,0
Całokształt
Za całokształt postawiłbym 4+. Ogólnie przyjemne auto, sprawia wrażenie solidnego i dobrze skrojonego. Lubię ten samochód
Wrażenia
4,0
Silnik
Gdyby nie "turbo-dziura", która jakoś wyjątkowo jest wyczuwalna, byłoby doskonale. Powyżej 2 tys obrotów auto naprawdę bardzo mocno przyspiesza i to na każdym biegu.
5,0
Skrzynia biegów
Początkowo po wyjechaniu z salonu taka ciut za sztywna, na granicy haczenia. Teraz po przejechaniu 20 tys km tak jakby się ułożyła albo ja się przyzwyczaiłem albo jedno i drugie.
4,0
Układ jezdny
Dość sztywny i dość twardy, nie jest to auto na dziurawe drogi. Nawet jazda po mniej uczęszczanych drogach między wsiami gdzie asfalt jest lekko falujący drażni.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobrze, na boki już gorzej, a do tyłu bardzo przeciętnie żeby nie powiedzieć źle. Tył samochodu mocno i wysoko zabudowany - czujniki niestety konieczne.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, nawet po ciemku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Również bardzo dobrze, tak właśnie powinna działać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tę klasę samochodu to rewelacja. Zarówno z przodu jak i z tyłu przestrzeni jest wystarczająco do komfortowego podróżowania.
5,0
Wyciszenie
Jak nie diesel. Przy dużych prędkościach również można spokojnie rozmawiać bądź słuchać radia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza paliwem, żadnego więcej kosztu utrzymania nie miałem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogawy ale chyba też o pół półki wyżej od konkurencji.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na początku wymieniono mi tylne amortyzatory jeszcze na gwarancji. Z tyłu auta stuka klapka od dyszy łączącej środek auta z zewnętrzem i za nic do niej się nie można dostać. (przez tę dyszę w momencie kiedy zamykamy drzwi w samochodzie uchodzi powietrze tak żebyśmy w ogóle mogli je zamknąć inaczej powstające nadciśnienie w aucie nie pozwoliłoby na ich zamknięcie)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Golf VII Variant