Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Rok produkcji 2014
Przebieg:
23 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Beznadziejna nawigacja. Mimo astronomicznej ceny i aktualizacji jechać z nią to sadomasochizm.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pięknie się zbiera nawet na 6 biegu. Maksymalna prękość 222km/h przy 3,5 tys obrotów. Do końca zostaje 1500 ale mimo że pedał w podłodze nic już nie wydusisz. (paliwo verva lub ultimate)
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą płynnie bez zacięć. Wsteczny też bez problemów.
5,0
Układ jezdny
Auto wchodzi w zakręty jak przyklejone (opny letnie Michelin)
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Głównie słychać przy zimnym silniku dość głośną pracę. A potem to tylko szum opon.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wolę nie myśleć jak coś padnie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto b.drogie jak na to co oferuje. Ja dałem z dodatkami ponad 130tys. Na wypasie to ze 170 by było. Ekran nawigacji jak z taniej chińszczyzny. Słaba jakość. Zakurzone klosze reflektorów od środka. Nie mogę pozbyć się "kopania" przez auto przy wysiadaniu - iskry takie że aż strzelają.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
[l/100km]