Silnik 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Rok produkcji 2015
Przebieg:
165 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,57
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Bardzo przyzwoite i proste auto. VW chyba w końcu odrobił lekcje z wielu lat wpadek i kiepskich aut. Zarówno VW Golf VII jak i Passat jakim również jeździłem tzn, modelem B8 to solidne auta. Co do Golfa 7 powiem, a raczej napisze, że to kawał dobrego wozidła. Bez zbędnych fajerwerków, solidnie złożony, żadnych śladów zużycia w aucie, wszystko działa, silnik odpala i jeździ. Auto jest proste w budowie. Co to oznacza? Że silnik to zwykła jednostka z dobrym systemem common rail, w której jedyną nowatorską rzeczą jest filtr DPF, ale to tzw, filtr suchy, samowypalający, bezproblemowy. Sam silnik to prosta konstrukcja 16 zaworowa, z jednym wałkiem rozrządu, prosty rozrząd na pasku. Brak wałków wyrównoważajacych, co jest zaletą. Po odpaleniu słychac delikatny terkot, ale nie jest on natarczwy i nie przypomina TDI na pompowtryskiwaczach. Palność znikoma - 4.0 - 5.5 litra w trasie, 6.5 litra miasto. Zawieszenie bajecznie proste i nie psujące się, z przodu mc persony z tyłu zwykła belka. VW nie posiada dwumasy w silniku 1.6 TDI. Auto naprawde bezproblemowe. Ja tylko leje ON i jeżdże. POlecam
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
[l/100km]