Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Variant

Dariusz, ponad rok temu
Silnik 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 88 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VII Variant 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2013-2017 - Oceń swoje auto
4,71
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik + skrzynia biegów, ogromny bagażnik Światła bi-xenonowe ze spryskiwaczami.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Wolny kompiter pokładowy, przekłamujący komputer dot. spalania [trzeba dodać 0,4l/100km] Mały schowek w podłokietniku.
5,0
Całokształt
Auto jest pojemne, miejsca dla dwóch osób jest aż nadto. Fotele w mojej wersji pomiędzy R a basickiem, sprawują się wyśmienicie. Auto jest dobrze oszklone, widoczność zatem poprawna. Silnik pasuje do charakteru Golfa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Największa zaleta tego auta. Pali mało, jeździ normalnie. Na 3 biegu można spokojnie przejeździć całą miejską i podmiejską trasę. Nie słychać klasycznego dla diesla klekotu nawet na zimnym silniku.
5,0
Skrzynia biegów
Dorównuje niektórym azjatyckim konstrukcjom. W wersji Bluemotion, biegi są mocno wydłużone, i w przyspieszeniu to zdecydowanie nie pomaga, natomiast w trasie jest to zbawienie. Skok lewarka jest króki a biegi wchodzą z przyjemnym stuknięciem.
5,0
Układ jezdny
Nie należy niestety do najbardziej precyzyjnych. Nie daje wszystkich informacji z drogi, dla kogoś może to być zaleta.
5,0
Karoseria
Ocynk, zatem małe prawopodobieństwo korozji. Auto ma 7 lat, wszystkie spędził pod chmurką, póki co wszystkie elementy podwozia nie mają żadnego śladu rudego nalotu.
Komfort
5,0
Widoczność
Spory plus, szczególnie jeśli przesiadasz się z najnowszych konstrukcji japońskich [Civic i Mazda 3].
4,0
Ergonomia
Deska jest przemyślana, 30 lat tłuką ją niemalże identycznie, zaskoczenie brak. Zbiera sporo plusów za to, że można bez patrzecia ogarnąć wszystko. Minus za wolny komputer pokładowy [ok. 1 sekundowego laga - ASO twierdzi, że ten typ tak ma ]
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima się popsuła po 86 tyś. Nawiew na szybę to huragan. Ogólnie nie jest źle, ale gdyby nie grzane fotele, zimną byłby dramat.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca jest aż nadto, z tyłu natomiast, jest to niewiele większa przestrzeń niż w Polo z tego samego roku. Bagażnik jest przepastny, i widać, że lwią części przestrzeni zajmuje właśnie on.
5,0
Wyciszenie
Tutaj zaskoczenie. Jest wybitnie. Silnika nie słychać w ogóle. Nie wiem czy to kwestia wyposażenia czy też tak to robią, natomiast nie wiemy czy jedziemy dieslem, co było w poprzednich autach sporą bolączką.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest tani w zakupie, ale póki co bez zaskoczeń. Części na rynku jest sporo, i nie biją po kieszeniu. Komplet klocków hamulcowych + tarcze poniżej 700zł :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest względnie OK. Za jakość się płaci.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padła klima po 87tys. Komputer pokładowy zawiesza się, często BT zapomina o telefonie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak :)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VII Variant 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
5,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf VII Variant