Kupiłem auto 5 letnie które kosztuje dalej dużo. Ogólnie szukałem Octavii gdyż mam 190cm ale nie mogłem znaleźć nie bitej i dobrze wyposażonej. Golf był droższy ale już wiem dlaczego. Auto bije cały segment C na głowe. Przede wszystkim jest cicho, bardzo cicho. Zawieszenie wielowahaczowe, idealne do miasta i w trasy bardzo komfortowe. Silnik jest idealny, spala bardzo mało i jest dynamiczny. Materiały w środku jak w premium, ogólnie wow wow wow. Golf 7 to zdecydowanie najlepszy golf w historii.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cicho i ekonomicznie. Auto nie prowokuje mnie do dynamicznej jazdy. Lubię się w nim wozić, nie chce sie z niego wysiadać. Dynamika na 4, w 100% wystarczy do jazdy w Polskich warunkach. Tutaj najważniejszy jest zawias bo i tak wszędzie korki.
5,0
Skrzynia biegów
Najlepsza jaką miałem. Mięciutko i bez problemu, wyskakuje gdzie chce z charakterystycznym klik. Świetnie dobrana do silnika i mocy.
5,0
Układ jezdny
Największy plus, chociaż ciężko znaleźć minusy. Bardzo dobrze wybiera studzienki i polskie dziury. Mój model ma wielowahacz, świetnie się prowadzi jak po szynach. Z dsg to musi byc mistrzostwo świata. Wielkie brawa dla sąsiadów, potrafią robić auta.
4,0
Karoseria
Jest kilka odpryskow z przodu, jakas ryska na drzwiach więc nie jest idealnie ale nowe auta nie mają grubej ilości lakieru. 90-110 na całym aucie. Jak ktoś chce mieć pięknie to trzeba zapłacić za ceramike i tyle.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest okey, można bardzo nisko opuścić fotel dzięki temu wysocy ludzie mogą się odnaleźć w tym aucie.
5,0
Ergonomia
Po Niemiecku. Wszystko intuicyjnie pod ręką. Wsiadasz i po 5 minutach wszystko wiesz. Po 5 latach nic nie skrzypi, cisza jak makiem zasiał.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ja mam manual ale chłodzi i grzeje od kopa. Nie słychać sprężarki ani na zewnątrz ani w środku. Klasa!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej miejsca od Focusa, lepiej niż Fiat Bravo wiecej niż Mazda 3. Opel Astra ma więcej tak samo Octavia. Golf jest po środku ale regulacja kierownicy i fotela jest świetna co bardzo pomaga się usadowić. Jest okey.
5,0
Wyciszenie
Perfekcja. Kompletna cisza. Powyżej 140 coś tam sie zaczyna dziać ale to poziom premium.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Warszawa Rzeszów spalanie 6.1. Miasto 7.4. Nie jeżdżę eko nie znam sie na tym. Jak jest miejsce ide 160, jak nie ma to jade w peletonie. Ogólnie bezsensu kompletnie wchodzić w diesla. Spalanie świetne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Używane auto za 50 tys? Mogłem mieć nowego Dustera w tej cenie ale współczuję tym którzy kupili budżetowe auto. Golf 7 to segment Premium jak dla mnie. Wersja comfortline plus bixenon to idealnie dobrane parametry do tego auta. Trzyma mocno cene bo po 5 latach auto jest jak salonowe. Żona mnie pytała ciekawe jak wygląda nowe skoro 5 letnie chodzi jak masełko. Te ceny nie biorą sie znikąd. Ludzie którzy narzekają na VW po prostu nie mają na niego kasy i taka jest smutna prawda. Co ciekawe mogłem mieć taką samą wersje w dieslu z dsg w highlinie prawie 8 tys taniej. Cóż diesel w wielkim odwrocie przynajmniej na rynku wtórnym.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Olej filtry tyle. Jest super narazie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
[l/100km]