Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Variant Facelifting

Michał, ponad rok temu
Silnik 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : To auto jest po prostu dopracowaną wersją Golfa 7 generacji. Gdyby nie absurdalne interwały przeglądowe (co 30 tys. km!!!!!) to myślę, że przebieg 160 tys. km nie zrobiłby wrażenia.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Myślę, że to znacznie lepsze auto niż jego następca. Tutaj mamy dopracowane auto, które nie jest trapione kłopotami z drobiazgami. Wnętrze to stary, dobry VW - przyciski, pokrętła i bardzo dobre wykonanie. Wnętrze jak w typowym Golfie, bagażnik bardzo praktyczny i pojemnością może zaskoczyć niejednego. Niestety super obraz psuje interwał serwisowania (wymiana oleju co 30 tys. km), który w mojej opinii doprowadził do niezwykle szybkiego uszkodzenia układu paliwowego (auto tylko niecałe 160 tys km). Gdyby nie ta usterka byłaby maks. ocena. Tak jak pisałem fajne wnętrze i naprawdę wystarczająco dynamiczny silnik, który przy prędkościach autostradowych pali 6/100, a przy prędkościach 70-100 - 4,5-5,5l/100km.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jednostka jest oszczędna (autostrada 6l/100), a przy tym dynamiczna (zwłaszcza jak na pokładzie jedzie jedna osoba bez bagażu)
5,0
Skrzynia biegów
Biegi mimo upływu lat przełącza się precyzyjnie, pewnie, a sam lewarek jest bardzo wygodny i dobrze wykonany(wygląda jak nowy!)
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się bardzo pewnie i stabilnie oraz jak jak na VW przystało dość sztywno.
5,0
Karoseria
Lakier jest trwały, korozja nie występuje (3,5 roku). Jedyny minus to sposób otwierania klapy bagażnika (otwieramy logiem VW), który jest niepraktyczny.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Tak intuicyjne powinno być każde auto! Są przyciski od ogrzewania i na kierownicy, a system start/stop wyłącza się przyciskiem! Tak powinno być! Każdy od samego początku będzie wiedział co i jak.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą ciepłe powietrze zaczyna lecieć po bardzo niedługim dystansie, a latem szybko robi się chłodno. Klimatyzacja jest wydajna, plus za nawiewy na tył. Dodatkowo szybko nagrzewająca się kierownica i fotele (oczywiście gdy włączymy podgrzewanie)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku to typowy Golf. Mam ponad 190cm wzrostu i za mną wygodnie pojedzie jedynie dziecko(nad głową sporo przestrzeni).
2,0
Wyciszenie
Samo auto dobrze wyciszone, przy wyższych prędkościach nie ma gwizdów, szumów. Ocena 2/5 za silnik. To jest typowe TDI - zimny pracuje jak traktor a przy przebiegu 160 tys. masz wrażenie, że za chwile wyskoczy z karoserii, ale po dogrzaniu jest całkiem dobrze. Kolejny minus to skrzynia 5-cio biegowa, która powoduje, że na autostradzie jest głośniej ze względu na wyższe obroty silnika.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Typowa jak dla VW. Za znaczek też trzeba dopłacić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niesprawności przez drobiazgi nie występuje! Wszystko działa jak należy!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Usterka układu paliwowego, usterka przekaźnika AdBlue. Niestety to nowoczesny silnik Diesla...

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
5,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting