Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Variant Facelifting

Piotr, 4 lata temu
Silnik 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,71
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dynamiczny w każdym zakresie obrotów przy względnie małym zużyciu paliwa.
5,0
Całokształt
Po prostu dobry samochód. Wystarczająca dynamika, potrafi być ekonomiczny, dobrze wyciszony. Fajna stylistyka zewnątrz, ładne, estetyczne wnętrze, dobre materiały wykończeniowe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny i elastyczny, nie czuć turbodziury, ładnie ciągnie na każdych obrotach. Potrafi być ekonomiczny, ale silnik zachęca do szybszej jazdy. Trochę dziwny dźwięk jak na 4-cylindrowca, ale to nie przeszkadza. Moim zdaniem dosyć cichy.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę twardo wchodzą biegi, ale ogólne zestopniowanie oceniam dobrze. 6-ka bardzo praktyczna, możliwa do użycia nawet w mieście.
5,0
Układ jezdny
Kompromis między sztywnością i komfortem, bardzo dobrze trzyma się drogi i na pusto i z ładunkiem. Opony 225/40 18, może na 17-kach byłoby bardziej miękko.
5,0
Karoseria
Dobrze spasowane elementy, ładne wzornictwo. Cieniutkie blachy, no bo ciężar to zużycie paliwa :)
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu, z pozycji kierowcy widać co trzeba. W manewrowaniu pomagają czujniki i kamera cofania.
5,0
Ergonomia
Bez ekstrawagancji, wiadomo co do czego. Przy wersji Highline z elektronicznymi wyświetlaczami jest trochę bajerów do zabawy, ładne i praktyczne. Łatwe do przyswojenia. Bardzo wygodne siedzenia z przodu z serii ergo-active.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kiedy trzeba to grzeje albo chłodzi bardzo wydajnie. Silnik ma jakieś dogrzewanie elektryczne to szybko łapie temperaturę, więc w środku też ciepło po krótkiej chwili.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Chyba Golf 4 był bardziej przestronny. Ale w cztery osoby da się spokojnie jechać. No nie jest to Passat. Bagażnik wystarczający.
5,0
Wyciszenie
Moim zdaniem bardzo cichy samochód jak na spalinowca.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik potrafi byc ekonomiczny - trasa prędkości autostradowe przepisowe - ok. 6,0/100. Przy bardzo spokojnej jeździe drogi krajowe - da radę osiągnąć poniżej 5/100. Miasto krótkie trasy - nawet 11/100. Dużo zależy od ciężaru nogi.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód nie jest tani w zakupie, z niezłym wyposażeniem na wyprzedaży i tak koszuje w granicach 100 tys. pln. Ubezpieczenie pakiet na rok przy zniżkach - ok. 3 tys. U mnie eksploatacyjnie wychodzi średnio jakieś 7.0/100 paliwa, to przy obecnych cenach jakieś 30 zł/100km. Nie najgorzej. Ale auto jest wysokiej jakości, ciche, na razie bezawaryjne, warte swojej ceny. Utrata wartości na Golfach nie jest jakaś dramatyczna, więc to też jakiś plus.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowy, więc praktycznie problemów nie ma. Ale wysłuchałem drobne stuki w tynym zawieszeniu i w serwisie potwierdzili - końcówki stabilizatora. Wymiana w ramach gwarancji. Podobno jakaś wadliwa seria tych końcówek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie dzieje, tylko lać benzynę i jeździć.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI ACT 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Golf VII Variant Facelifting