Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Variant Facelifting

Maku., 6 miesięcy temu
Silnik 1.0 TSI 115KM 85kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 120 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.0 TSI 115KM 85kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
4,71
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo dobry stosunek dynamiki i ekonomii. Przyjemna cicha praca.Ciut więcej drży na jałowym biegu od czterocylindrowego.
4,0
Całokształt
Przestrzeń wewnątrz, komfort i dynamika wystarczająca jak na klasę auta. Brakuje trochę schowków i rozwiązań simply clever jak w octavii II którą miałem poprzednio. Ciut więcej też plastiku za co odejmuję gwiazdkę. Jest wygodnie, cicho i ekonomicznie. Nigdy nie brałem pod uwagę trzycylindrowego silnika ale zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Polecam przejażdżkę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamika i ekonomia porównywalna z 1,9 TDI którym jeździłem wcześniej w Octavii II kombi. Jest na pewno sporo ciszej. W mieście dynamiczniej a w trasie trzeba częściej redukować przy wyprzedzaniu ale jest bieg więcej niż w 1,9tdi. Cichy i przyjemny w odbiorze.
4,0
Skrzynia biegów
Zdecydowanie precyzyjnie wchodzą. Mogłyby biegi wchodzić ciut lżej. Zestopniowanie ok.
5,0
Układ jezdny
Komfortowy i precyzyjny. Prawie nie czuję że to nie wielowahacz. Trzeba naprawdę wejść ostro i szybko w zakręt żeby poczuć że to belka skrętna.
4,0
Karoseria
Spasowanie i szpary między elementami równe i niewielkie. Dzwi i bagażnik zamykają się lekko i przyjemnie. Maska silnika na teleskopie. Tylko lakier cieniutki. Ale to taka pseudo ekologia.
Komfort
5,0
Widoczność
Podcięte lusterka u dołu zmniejszają widoczność jezdni przy cofaniu. Poza tym widoczność bardzo dobra. Przednie słupki i lusterka nie zasłaniają pieszych jak w octavii II.
5,0
Ergonomia
Przyjemnie, logicznie i instynktownie jak w grupie VAG.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna i łatwa w obsłudze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompakt jest wystarczająco miejsca.
5,0
Wyciszenie
Nie ma do czego się przyczepić wiedząc że to auto klasy kompaktowej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części niedrogie i zamienników mnóstwo. Wykonanie solidne, a spalanie niskie. Spalanie na autostradzie przy 140-150km/h to 6,0-6,5l/km. Jak w 1,9 TDI tylko w1,0TSI mam 6 biegów i jest dużo ciszej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Zdziwiony jestem że szybciej trafiłem golfa niż ceed’a lub I-30. Jestem zadowolony z zakupu, silnika i przestrzeni i komfortu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po kilku miesiącach nie było żadnych problemów i nie znalazłem żadnego problemu w historii serwisowej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.w

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Golf VII Variant Facelifting