Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Variant Alltrack

apli2, 7 lat temu
Silnik 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Golf VII Variant Alltrack 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Właściwie to uniwersalność. Po zakrętach hula jak baletnica, a w zimie po śniegu jak , jak , jak golf alltrack właśnie.
4,0
Całokształt
Generalnie auto spełnia pokładane w nim nadzieje. Jest wygodne, szybkie, trochę twarde - ale głównie na bruku lub częste małe dołki. Świetny silnik, duży bagażnik i bardzo dobre ksenony nic nie ustępujące tak modnym obecnie reflektorom ledowym. Wszystko działa bez zarzutu może nieco nieco zastrzeżeń do skrzyni. Największe zastrzeżenie to do wyglądu auta - biedna myszka na tle konkurencji, ale widziałem co kupuję.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny o dużym momencie, a na hamowni po 20.000 wyszło 203.5 KM. O spalaniu poniżej. Oleju nie bierze ani kropli. Problemów brak.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest szybka precyzyjna i "wielomiejscowa". Automat, możliwość używania uchwytu zmiany biegów jak joysticka i łopatek przy kierownicy. Osobiście mam zarzut, który dotyczy gwałtownego zrzucania biegów przy mocniejszym przyspieszaniu. Rozumiem, że przy ekstremalnym dupnięciu w pedał , ale przy takim solidniejszym tylko? - tak jest w tybie normal W trybie eco wrzuca biegi jak pszczółka nie przekraczając 2 tys obr- pyk pyk pyk i już 6. Tryb sportowy - zmiana biegów przy 5 tys obr. W trybie eco trzeba się nauczyć jeździć. po odpuszczeniu "gazu" przechodzi na tzw. wolny bieg, nie hamuje silnikiem ale zużywa paliwo jak na biegu jałowym. Naciśniecie krótki hamulca włącza hamowanie silnikiem - zużycie paliwa 0.
5,0
Układ jezdny
Jest po postu zarąbisty. Ciężkie auto prowadzi się pewnie i bardzo precyzyjnie. Jeździłem fokusami, subaru imprezą WRX - nic nie ustępuje, ale w zimie na przełęczy BViały Krzyż /droga z Wisły do Szczyrku/ po obfitych opadach śniegu jechał jak czołg, tylko kilka SUV-ów przejechało prócz mnie. I za to go cenię, za uniwersalność.
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu dobra plus czujniki, na boki dobra, do tyłu kamera i czujniki
5,0
Ergonomia
Sidzenia ergo-aktiv mają mnóstwo regulacji, co dla mnie jest niezwykle istotne, bo jestem niewielki. Wszędzie bardzo dobry dostęp. Bardzo praktyczne wnętrze, niestety bez fajerwerków stylistycznych jak w autach francuskich.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje dobrze, chłodzi też dobrze natomiast w deszczu szybko parują szyby w poprzednim golfie V zdecydowanie mniej. Kierowanie nadmuchu tylko na przednią szybę pomaga. w extremalnych warunkach klima i przej rzystość wraca natychmiast, albo ogrzewanie przedniej szyby - super w zimę totalny brak skrobania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie doskonale. Przestronnie i ponad 600 l bagażnik na wyjazdy.
5,0
Wyciszenie
Generalnie auto ciche. Ale ja wyciszam swoje auta bo lubię szeptem rozmawiać ze swoją Lubą. Tu był za głośny szum opon i oczywiście wyciszyłem w Markach w Multimedia Systems - podaję nazwę bo zrobili super robotę za właściwe pieniądze. Teraz jest cisza i komfort akustyczny. Swoją drogą to coś jest nie tak z tymi wyciszeniami. golf to kompakt -Ok, ale jak wyciszają A6 i mercedes,y tocoś chyba nie w porządku i właśnie wszyscy głównie na szumy toczenia narzekają. A może jestem przewrażliwiony. Silnika to i w Alltraku nie było słychać, no chyba że przy przyśpieszaniu takim intensywnym.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jaka ekonomiczność. Przeglądy średnia cena w klasie. ja pierwszy raz olej zmieniłem po 5 tys, drugi raz po piętnastu. Pierwszy przegląd zrobię przy następnej wymianie oleju. Nigdy nie wymieniać oleju po 30 tys. jak piszą w instrukcjach. Chyba, że po 3 latach sprzedajecie auto a nabywca was nic nie obchodzi. Koszt niewielki a silnik się odpłaci napewno.
4,0
Stosunek jakość/cena
Według mnie odpowiednia. Mocny silnik, automat, napęd 4x4, bardzo bogate wyposażenie - w gratisie i 120tys. A4 allroad z takim samym wyposażeniem kosztuje drugie tyle w jeździe różnic nie zauważyłem jeździłem kilka razy, co prawda po drodze w warunkach letnich- zresztą większość mechanizmów taka sama. Zasadnicza różnica to wygląd, prestiż i troszkę więcej miejsca w środku.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VII Variant Alltrack 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf VII Variant Alltrack