Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting

Adam, 7 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR BMT 184KM 135kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting 2.0 TDI-CR BMT 184KM 135kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Cichy, bardzo cichy. W porównaniu do np. Golf 150 TDI. Nie aż tak jak TSI, ale w porównaniu do Passat 190 TDI (nowa generacja) jest naprawdę cicho.
4,0
Całokształt
Bardzo dobre, uniwersalne auto. W porównaniu z testowanymi: Superb 190TDI, Passat 190TDI, Kodiaq 190TDI, Golf jest dużo szybszy. Skrzynia 7-biegowa DSG bardzo dobrze działa. W poprzedniej generacji 6-biegowa podobno kiepsko radziła sobie z TDI. Uwaga. 7-biegowa dostępna tylko z 184TDI. Można powiedzieć, że działa tak samo szybko jak w Tiguanie 220 TSI. Dodam, że ta skrzynia jest niedostępna w Superbie 190 TDI i w Passacie 190TDI. Bardzo fajne, lekko podwyższone zawieszenie. Samochód nie jest tak podatny na boczny wiatr jak Tiguan (szczególnie poprzednia generacja), a jednocześnie na korzeniach, czy kamieniach nie boimy się, że urwiemy cokolwiek. Podwozie zabezpieczone dodatkowymi osłonami. Brak AdBlue. W Passacie, Tiguanie, Kodiaqu jest, tutaj nie ma. Jeśli ktoś jest skłonny zapłacić za Golfa tyle co za dobrze wyposażonego Passata, będzie bardzo zadowolony. Innymi słowy, jeśli kupujemy samochód dla siebie, nie dla sąsiada, naprawdę warto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Daje radę. Mimo, że to 184 TDI, nie TSI całkiem nieźle się zbiera. Do 100km/h ciągnie bardzo dobrze. Od 100 do 160 już słabiej. Na niemieckiej autostradzie powyżej 160 wyraźnie słaby od 180TSI. Brak AdBlue. W Passacie, Tiguanie, Kodiaqu jest, tutaj nie ma.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja. 7-biegowe DSG działa tak jak powinno. Uwaga. Skrzynia 7-biegowa dostępna tylko z silnikiem 184 TDI. Może kiedyś dodadzą ją do innych silników.
5,0
Układ jezdny
Sztywno zestrojony. W porównaniu do hatchabacka nie prowadzi się jak gokart - wyższy środek ciężkości, ale też nie jest to kanapa. Jak na podwyższone kombi jest lepiej niż dobrze.
Komfort
5,0
Widoczność
Kombi, jak kombi. Jest dobrze.
5,0
Ergonomia
Jak trzeba.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mniej miejsca niż w Octavii, subiektywnie więcej niż w Golfie hatchabacku (ta sama generacja).
5,0
Wyciszenie
Chyba największe zaskoczenie. Jak na 184TDI jest mega cicho. Wydaje się, że jest ciszej niż w Passacie 190TDI.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest bardzo dobrze.
5,0
Stosunek jakość/cena
To tylko Golf, a z drugiej strony niczego mu nie brakuje w porównaniu do droższych modeli. Wręcz przeciwnie. Jest szybszy, bardziej ekonomiczny, tańszy w zakupie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR BMT 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting