Silnik
: Bardzo dynamiczny i oszczędny. Przyjemnie pracuje nawet przy dużych prędkościach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Sprzęgło
Zawieszenie
3,0
Całokształt
Samochód ma ładną linię. Silnik oszczędny i w miarę dynamiczny. Spokojnie może podróżować 4 dorosłych pasażerów, z tyłu usiądą nawet wysokie osoby. Z przodu mało miejsca dla kierowcy (mam ponad 190 cm). Wykonanie wnętrza na wysokim poziomie (wersja comfortline). ASO VW tragiczne! Ciągle jakieś usterki typu skrzypienie zawieszenia, problem z wrzuceniem wstecznego biegu. Po wizycie w ASO Szewczyk w Warszawie okazało się, że porysowali mi lakier. Potem popaćkali pędzlem samochód w kilku miejscach w ramach naprawy (utrata wartości samochodu jakieś 2-3 tys. zł). Potem inny ASO chciał mi wymienić sprzęgło przy przejechanych 20 tys. bo się ślizgało. Okazało się, że był wyciek oleju ze skrzyni biegów na sprzęgło, sprzęgło się ślizgało i zużyło. Gdyby nie znajomy co ogarnia samochody musiałbym zapłacić za wymianę sprzęgła z własnej kieszeni. Samochód zbyt drogi do oferowanej jakości. Można kupić coś taniej i mieć tę samą jakość.
Wrażenia
4,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypienie z przedniego zawieszenia przy skręcaniu i małych wybojach.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana sprzęgła po 22 tysiącach. Przyczyna: wyciek oleju ze skrzyni biegów co spowodowało ślizganie się sprzęgła i jego zużycie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]