Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Hatchback 5d

Wieczna legenda umarła..., 10 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF 150KM 110kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 150KM 110kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
2,00
51% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Nie, ponieważ, nie ma usprawiedliwienia na taką jeżdżącą pakość pomimo bezwzględnego przestrzegania serwisów o oraz warunki szklarniowe praktycznie w garażu z ciągle utrzymywaną stałą temperatura i wilgotnością.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Układ klimatyzacji - zalanie środka - ciągłe parowanie szyb do tej pory
Inne : Wymiana parownika demontaż praktycznie całej deski !
Inne : Stuki po tych wszystkich akcjach serwisowy i niekończone tematy klimatyzacji i brzydkiego zapachu pozostałego po tych zalaniach mimo ozonowania
3,0
Całokształt
Dzięki licznym usterka jakie opiszę później, model ten jest średnio przeciętny, żeby nie powiedzieć już na początku zły...
Wrażenia
2,0
Silnik
Dopóki się nie rozgrzeje, delikatnie muska na zimnym, objaw uwidacznia się przy około 40 000 km. Dynamika jazdy jak na połączenie 2.0 TDi ze skrzynią DSG fatalna, brakuje mocy pomimo tych 150 KM.
2,0
Skrzynia biegów
Mit o skrzyni DSG prysł razem z nastaniem tego egzemplarza, nie jest tak cudownie jak się opisywało. Od czasu do czasu zdarzą się szarpania i "chwile zastanowienia".
2,0
Układ jezdny
Przednia oś nie ma sensu w Golfie, jedynie 4x4 ale to już trzeba pokombinować z silnikiem - najlepiej wersja R.
Komfort
2,0
Widoczność
Fatalna jest dzielona szyba kierowcy i pasażera. Rozumiem, że to dla poprawienia widoczności, ale zupełnie niepotrzebne. Nie da się wogóle ich czyścić, bo nikt z nas nie ma takiej malej ręki.
2,0
Ergonomia
Fatalne, jest położenie przycisków sterowania elektryką szyb - jest przed uchwytem do zamykania a nie za, fatalny schowek w podłokietniku, trzeba by mieć złamaną rękę w 2 miejscach, żeby swobodnie wyciągnąć sobie gumę do żucia w znacznej odległości wysunięcia fotela.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
I tutaj się zaczyna, fatalnie zaprojektowany układ klimatyzacji. Mało wydajny. Na samym początku pękła rurka odprowadzająca wodę skroploną od parownika, zalało wszystkie wygłuszenia od spodu wraz z wiązkami kabli. W trybie automatycznego zamykania obiegu powietrza, notorycznie parują szyby. Profile klimatyzacji praktycznie nie działają. Sprężarka jak w Pandzie raz chodzi ok raz wogóle. Parujące szyby nawet na A/C. Po wymianie rurki parownika w odstępie czasu około 2-3 tyg (piękne lato) kiedy Golf postał z 3 dni, zaczął wydobywać się biały proszek. Był to glin, pochodzący z procesu utleniania się parownika lub innych elementów układu, które powodowały tworzenie się białego pyłu, wszędzie gdzie tylko można było. Następnie po wymianie parownika, nastąpiło wydobywanie się czarnego pyłu, niewiadomego pochodzenia, nieustalonego do dzisiaj.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W mojej pozycji fotela na pół leżąco z tyłu musiałaby podróżować osoby bez nóg aby mieć wygodną pozycję za kierownicą, mój wzrost 185 cm.
3,0
Wyciszenie
Do wygłuszenie nie mogę się przyczepić, do 130 km/h jest dobrze, później równia pochyła
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jazda za darmo jeżeli chodzi o paliwo
1,0
Stosunek jakość/cena
Fatalne, nawet nie z ilości usterek ale z czasu straconego w serwisach, gdyż serwis nie ma obowiązku dawać samochodu zastępczego na czas naprawy gwarancyjnej.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zaczynają od nieustannej walki z paskiem nawigacji w DISCOVERY PRO, który nie chowa się tak jak powinien po odpaleniu, przechodząc do zgrzytania zawieszenia z przodu i stuków z tyłu (zostały wymienione amortyzatory - pomogło) i wreszcie dochodząc do spalonej maty ogrzewania siedzenia kierowcy.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zalanie środka przez wadliwą rurkę odprowadzająca wodę z parownika - rozebranie całego środka - zgrzebanie go ! Wymiana parownika - całkowity demontaż deski - cały czas teraz coś stuka - puka

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d