Silnik należy to dośc trwałych i eleastycznych jednostek grupy VW przez cały okres użytkowania nie sprawiał większych problemów.
3,0
Skrzynia biegów
Oceniłem na 3 gwiazdki przez jeden problem. Mianowicie, przy energicznym ruszaniu gdy trzeba szybko włączyć się do ruchu potrafił zamulić i rozpędzać się z pierwszego biegu dość prymitywnie. Było to dość niebezpieczne.
5,0
Układ jezdny
Jest to największy plus auta. Przy sparawnym zawieszeniu auto idealnie pokonuje zakręty i bardzo dobrze trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylnia szyba to tylko bajer.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak dla mnie spełniało swoją rolę idealnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca nie będzie narzekał, no chyba, że ma 2 m wzrostu. Z tyłu dwoje pasażerów podróżuje w miare komfortowo.
3,0
Wyciszenie
Z zewnątrz porażka gorzej od poprzednika. Środek tak samo jak poprzednik czyli jak na disela w miarę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Mógłby być troszeczkę tańszy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawiasy się przycinają, drobne wycieki przy półosi. Elektryka
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
[l/100km]