Układ elektryczny
: drobiazgi opisane w niezawodności
5,0
Całokształt
bez wad, dynamiczny, oszczędny, dobrze wyciszony, bardzo dobrze wykonany (wersja highline)
Wrażenia
5,0
Silnik
najmocniejszy punkt auta. Dynamiczny i oszczędny
4,0
Skrzynia biegów
nie jest doskonale, mogło być lepiej. Czasami coś przyhaczy, wsteczny potrafi być krnąbrny.
5,0
Układ jezdny
dostał pięć gwiazdek, ale mały minusik za skłonności do myszkowania.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką. Może to tylko moje stare przyzwyczajenia, ale nagminnie zamiast przednich szyb uchylam tylne. Coś z przyciskami do uchylania szyb jest dla mnie nie halo.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja - wiadomo. Natomiast bardzo dobrze pracuje także wentylacja, czy to w deszczowe dni, czy także zimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo dobrze. Z tyłu jeszcze nie siedziałem
5,0
Wyciszenie
w okolicach 130km/h zaczynają się szumy opon i ogólny robi się głośniej. W mieście jest prawie bezgłośnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ciężko zmusić auto do spalenia ponad 7 litrów. A staram się zatrudniać wszystkie koniki. Auto ze względu na swój motorek zachęca do naciskania gazu i zbytnio za to nie kara.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zdarzają się drobne usterki elektroniki. A to radio odmówiło posłuszeństwa (samo się naprawiło ), zewnętrzne oświetlenie (coming /leaving home ) oraz podświetlenie w kierunkowskazach działa w/g własnych zasad. Radio też lubi przełączyć źródło dźwięku, antena mogłaby by być mocniejsza.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 140KM 103kW
[l/100km]