Zawieszenie
: Ford przyzwyczaił mnie do dobrego trzymania drogi i bałem się czy golf mu dorówna. Teraz mogę powiedzieć, że ze sportowym zawieszeniem nawet go przewyższa.
5,0
Całokształt
Bardzo przyjemne autko. Dobrze wyciszone w środku, precyzyjna skrzynia biegów, silnik chętnie wchodzi na obroty, bardzo dobrze trzyma się drogi, świetne wykończenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracuje równo i dobrze wyciszony. Szybko się nagrzewa, przy spokojnej jeździe wykazuje mały apetyt na paliwo.
5,0
Skrzynia biegów
Ma krótkie przełożenia, pracuje bardzo precyzyjnie, biegi wchodzą bez zgrzytów.
5,0
Układ jezdny
Mam autko z obniżonym fabrycznie zawieszeniem na kołach 225/45/17, dla mnie rewelacja, samochód prowadzi się jak przyklejony do asfaltu, nawet poprzeczne nierówności pokonuje bez problemów.
Komfort
5,0
Widoczność
Mam parę dodatków, typu ledy do jazdy dziennej, bezdotykowy dostęp do samochodu itp. Auto dobrze wyciszone, materiały w środku wysokiej jakości, bardzo dobre spasowanie.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, może tylko kierownica przeładowana przyciskami ale teraz to już norma.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Miałem okazję się grzać jak i chłodzić, i nie ma z tym najmniejszego problemu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak tą klasę auta jest bardzo dobrze, miałem poprzednio focusa mk III i było ciaśniej.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie, nawet przy prędkościach autostradowych można spokojnie rozmawiać w środku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Autko tak naprawdę jest jeszcze na dotarciu ale spalanie rewelacyjne, jak do tej pory 5,7 średnie, co uważam za rewelacyjny wynik zwłaszcza, że 3/4 to miasto.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dostałem spory rabat dlatego uważam, że stosunek jakości do ceny jest bardzo dobry.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bez problemów, nic nie puka, nic nie stuka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek. Mam 4 lata gwarancji, więc śpię spokojnie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 140KM 103kW
[l/100km]