Duża przyjemność z jazdy. Silnik dynamiczny bardzo elastyczny.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą precyzyjnie i lekko.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak przyklejony.
Komfort
4,0
Widoczność
Jeśli chodzi o widoczność do przodu to czasem przeszkadza przedni słupek. Dodatkowe szybki w drzwiach pełnią chyba tylko funkcję dekoracyjną bo innej nie znalazłem. Widoczność do tylu dobra i znów czasem przy parkowaniu przeszkadzają duże tylne słupki.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Obsługa intuicyjna, Zresztą i tak większość rzeczy obsługuje komputer (wycieraczki, światła)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima szybko schładza wnętrze a przy tym jest cicha. Co do ogrzewania to jeszcze nie sprawdzałem bo nie było potrzeby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygodna pozycja za kierownicą i bardzo wygodne fotele. Można jechać bez przerwy kilka godzin i nic nie boli.
4,0
Wyciszenie
Silnik jest słyszalny przy ostrym przyspieszaniu ale jakoś to bardzo nie przeszkadza. Przy prędkości ponad 100km/h słychać szum powierza opływającego karoserię.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto niezwykle ekonomiczne. Nie oszczędzam pedału gazu a samochód spala średnio ok 6.5l na 100km (wskazanie komputera)
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak to Vw dość drogi i za każdy dodatek trzeba płacić i to dużo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto ma 4 miesiące więc trudno żeby coś się popsuło. Jednakże tylne drzwi skrzypiały przy zamykaniu i piszczały wycieraczki (usunięte w ramach gwarancji).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 140KM 103kW
[l/100km]