Silnik 140km daje radę. Naprawde bardzo szybki i elastyczny. Do setki wystarczy jedyne 8 sekund maksymalnie rozbujał sie do 224. Nie jeden kozak juz wysiadł przy nim
1,0
Skrzynia biegów
Tragedia !!!! Samochód miał przejechane tylko 1300 kilometrów i staje na środku drogi krajowej -komunikat awaria skrzyni biegów. Niedopuszczalne żeby w nowym aucie za tyle pieniędzy działy sie takie cuda. Jest to moj trzeci golf pierwszy z DSG i juz żałuje ze dałem sie skusić. Do tego problem z vw assistance który chciał odprowadzić moj samochód do serwisu oddalonego o 300km od mojego domu skutecznie obrzydził mi mojego golfika
4,0
Układ jezdny
Trzyma sie drogi jak przyklejony. Dużo lepiej niż w golfie 6. Głupota z ESP nie da sie go całkowicie wyłączyć
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra we wszystkie strony
5,0
Ergonomia
Deska jak w samolocie ;) skierowana w stronę kierowcy sprawia, że wnętrze nas otula. Wszystko pod ręka jak w VW. Spory minus za zbyt przelładowaną kierownicę w wersji HIGHLINE, która powinna byc intuicyjna a trzeba na nia patrzeć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chodzi i grzeje jak trzeba
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca mniej niż w Golfie 6. Bagażnik rownież mniejszy niż w poprzedniej generacji. Ogólnie przeciętnie
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobre przy 215km/h można było swobodnie rozmawiać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczny bardzo jestem pod wrażeniem jak mało może spalić to auto
3,0
Stosunek jakość/cena
Brak pakietów promocyjnych
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wspomniana już skrzynia dsg zawiodła w trasie kawał drogi od domu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 140KM 103kW
[l/100km]