Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VII Hatchback 5d

Pat, 9 lat temu
Silnik 1.4 TSI 122KM 90kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
4,92
20% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dynamiczny cichy i oszczędny silnik, czyli serce najważniejsze.
5,0
Całokształt
Trochę trzeba się tu zastanowić czego oczekujesz od hatchbacka? Dla mnie na dojazd do pracy ok 30 km i 2 wyjazdy na urlop +1 osoba to jest doskonale. Naprawdę polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nic się nie dzieje, pełna precyzja. Polecam czytać instrukcję obsługi w której jest napisane że silnik należy oszczędzać do 1500km bo sprzedawca uważa że jest dotarty i można piłować do oporu, nieprawda. Polecam też wymieniać częściej olej niż wskazane co 30000, koszt 4 l oleju ok 130zł(tylko nie w serwisie).Silnik posiada już pasek nie łańcuch jest "wyleczony" z wad poprzednika, chociaż w poprzednim modelu również nic się nie działo. Jeśli jesteś normalnym kierowcom odpowiednie użytkowanie gwarantuje długotrwałość. Przy wyprzedzaniu (choć to nie eRka ani GTI) bardzo żwawy i potrafi pozytywnie zaskoczyć.
5,0
Skrzynia biegów
Jak w poprzedniku, bardzo precyzyjna, płynna.
5,0
Układ jezdny
W porównaniu do mojej poprzedniej "Szóstki" zdecydowanie lepiej. Pokonuje zawsze ten sam odcinek do pracy i mam skalę porównania. Wybieranie nierówności znakomite, jeśli ktoś lubi góry i jazdę w serpentynach odczuje bardzo dobre trzymanie się drogi w czasie szybszej jazdy i narzekanie żony siedzącej obok aby zwolnić.
Komfort
5,0
Widoczność
Świadomie kupiłem ten typ nadwozia więc nie mogę narzekać. Dla mnie lekkie spłaszczenie figury klasyka i minimalne zmniejszenie powierzchni tylnych szyb w drzwiach nie przekłada się na duże ograniczenie widoczności bo nie jest to zmniejszenie olbrzymie. Widoczność do przodu znakomita. Czujniki parkowania z przodu i z tyłu pomagają w czasie manewrów.
5,0
Ergonomia
Jak zawsze w vw wszystko na swoim miejscu. Nie przeszkadza mi większa ilość przycisków na multifunkcyjnej kierownicy bo jak zaznaczyłem na wstępie czytam instrukcję a dla dużego "chłopca" jeden gadżet więcej nie przeszkadza.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawdziło się i w czasie upałów i w dni zimne. Szybkie przewietrzanie chłodzenie i nagrzewanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeden mały minus to auto dla 4 pasażerów nie 5 no chyba że to dzidzia. Czterech pasażerów siedzi wygodnie. Bardzo wysocy pasażerowie na tylnej kanapie odczują minimalną różnicę poprzez obniżenie linii dachu. Warunek że jeździli poprzednio "szóstką"ale nie obniża to w niczym komfortu no chyba że ktoś ma rozbudowaną fryzurę w pionie, ale wtedy i w suvie zachaczy
5,0
Wyciszenie
Jak na tą klasę doskonale. Dopracowane w szczegółach nawet koło zapasowe jest osłonięte tapicerką, czego nie było w "szóstce".
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sam je sobie podwyższam wymieniając olej częściej niż się powinno dziać (co 15000)Auto nie przepala paliwa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak zawsze targowałem się ostro i zyskałem stosowną cenę co i wam polecam.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma, więc nie ma o czym pisać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic się nie dzieje

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d