Silnik
: Jest lepiej niż można by się spodziewać po 85km,
5,0
Całokształt
Auto kupione do jazdy po mieście, sporadycznie na trasy. W mieście spisuje się idealnie, bardzo dobrze wyciszone. Ta wersja test okrojona o zawieszenie wielowahaczowe które by bardzo poprawiło prowadzenie na trasie, przy prędkościach do 90km/h i mieście jest to nieodczuwalne. podsumowując jest to bardzo przyjemne auto do miasta, dosyć ekonomiczne : 7l w mieście, 5,5 w trasie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jak na 85km bardzo żwawy w mieście, w porównaniu do 1.4 85km w Seat Ibiza robi wrażenie dużo mocniejszego, do miasta wystarczy, za słaby będzie na autostrady i w trasę jak jedziemy w więcej niż jedną osobę. Silnik jeżdzi podobnie jak 105km, jest stłumiony powyżej 3000 obrotów, poniżej 3000 obr. jeździ tak samo
5,0
Skrzynia biegów
5- biegowa, żadnych zastrzeżeń, dobrze zestopniowana pod ten silnik - na miasto super.
4,0
Układ jezdny
I jak wyżej auto jest do miasta na autostradzie powyżej 120 km/h czuć brak zawieszenia wielowachaczowego, tak samo powyżej 100km/h z pasażerami czuć że to nie to.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko bardzo dobrze
5,0
Ergonomia
Wszystko bardzo dobrze, wszystko na swoim miejscu intuicyjna obsługa.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
żadnych zastrzeżeń - wadą jest brak automatycznej klimatyzacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto w środku jest bardzo obszerne jak na kompakt
4,0
Wyciszenie
bardzo poprawne, w mieście powiedziałbym że bardzo dobrze przy dobrych oponach nie słychać żadnych odgłosów toczenia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto bardzo tanie w eksploatacji
4,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobrze wykonane auto, odpowiednia cena do jakości
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 85KM 63kW
[l/100km]