Silnik
: Jak na swoją niezbyt dużą moc elastyczny i, przy spokojnej jeździe, oszczędny.
5,0
Całokształt
Samochód w klasie kompaktów bardzo dobry. Wygodny i przyjemny w spokojnej jeździe. Nie do końca przekonuje mnie automatyczny elektryczny hamulec ręczny. W jeździe miejskiej to wygoda, ale przy wjeździe do garażu zwykły ręczny był dla mnie wygodniejszy. Oszczędny. Od początku użytkowania średnie zużycie paliwa (60% miasto z średnimi korkami, 40% trasa z drogowymi prędkościami 80-100 km/h) wynosi 5,7 l. Bagażnik umiarkowanej wielkości.
Wrażenia
5,0
Silnik
W porównaniu z wcześniej posiadaną Toyotą o podobnej mocy elastyczność wyraźnie lepsza. Jak na swoja moc jest OK.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą b.lekko. Kilka razy przy zmianie z 5 na 6 wchodziła mi 4
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba do tyłu. Trzeba się gimnastykować.
5,0
Ergonomia
Wszystko po ręką i przejrzyście.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z przodu dobrze, z tyłu średnio.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu b.dobrze, z tyłu dobrze dla 2, trzeci pasażer ma problem z nogami.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy spokojnej jeździe zaskakująco oszczędny. Spalanie wychodzi mi o około 1 l/100 km niższe niż we wcześniej posiadanej Toyocie z silnikiem o podobnej mocy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena z kategorii ciut powyżej średniej, co kompensuje nieco wyższa od średniej jakość wykonania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po pół roku trudno oceniać. Na razie bez uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uwaga jak wyżej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 105KM 77kW
[l/100km]