Polecam wszystkim z czystym sumieniem, porównywałem ten samochód z wszystkimi dostepnymi na rynku focus st bardzo plastikowy, seat leon cupra technika z golfa VI, type r jeszcze nie było tego nowego modelu więc tutaj nie wiem, jeździłem A45 AMG ale konfiguracja wyszłą prawię za 200 tys zł, s3 odpadło bo nie w moim typie. Kupiłem GTI ze względu na czerwone akcenty w środku i na zewnątrz prezentuje się bardzo ładnie, jeździ jeszcze lepiej. Jak ktoś szuka czegoś bardziej narwanego można próbować R-ke, natomiast na czarnym kolorze r-ka wygląda mniej zadziornie bo wszystkie wstawki ma srebrne, to że jeżdzi lepiej, szybciej to na pewno, natomiast niebieski środek nie przypadł mi do gustu. Samochodowi nie brakuje mocy skrzynia biegów DSG dla mnie bomba, splanie zawsze 10 l czy jeżdze jak wariat czy jak rencista zawsze średnia wychodzi 10 (oczywiście pb98), wiadomo są szybsze są mocniejsze, są też tańsze ale w golfie nic nie trzeszczy, mam adaptacyjne zawieszenie, chcesz czuć dziury dajesz sport, śpisz za kółkiem to dajesz komfort, różnica jest odczuwalna i samochód dzięki temu ma 2 twarze. Mam go od tygodnia przejechałem 2 tys kilometrów, mało wiem ale wrażenia rewalacyjne, prędkości nie czuć wogóle. Polecam wszystkim doinwestowanie w reflektory TOP, są rewalacyjne w nocy robią dzień. Jak na zabawkę za 140 tys (po doposażeniu) wziąłem wszystko po za skórą, dla mnie nie ma lepszego samochodu. Ci co mówią że volkswagen to błee to wieśwagen to pewnie ci co jeżdzą samochodami z za rzeki warty każdy z przebiegiem do 100 tys niech Sobie mówią i piszą, przesiadłem się z CL 500 (mój drugi samochód) i jako zabawka podkreślam raz jeszcze bombowy wózek, jak się nie będzie pieprzył a tak zakłądam, to kolejną kupie R-ke jak wejdzie VIII generacja podobno ma mieć 400 kucy, a co zrobi VAG to się dopiero okaże. Jeszcze raz polecam. Aha i na koniec nie bierzcie asystentów pasa itp. Ja wziąłem i cały czas to wyłączam drży mi kierownica jak wyprzedzam bo pasy samochód widzi i ostrzega a mnie to wkurza i to chyba jedyna wada jaką złapałem. Wykończenie przód bomba tył plastiki dużo tansze jak w kompaktach, podświetlenie ambiente w kabinie nie rozprasza w nocy, a cała konsola i nawigacja Discover Pro nie razi w oczy. Aha i kolejny minus jaki Sobie przypomniałęm to syste start stop, w standardzie to dają i wyłaczam to za każdym razem jak odpalam samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 230KM 169kW
[l/100km]