Dynamiczny i jednocześnie oszczędny. Z dużym potencjałem do podniesienia mocy. Fabrycznie ma 6 KM i 34 Nm więcej niż deklaruje producent. Samym programem można osiągnąć moc rzędu 300 KM i 450 Nm.
4,0
Skrzynia biegów
Mam wrażenie, że dostosowuje się do kierowcy i jego stylu jazdy. Ma swoje oblicza do powolnej i agresywnej jazdy. Denerwować może jednak małe opóźnienie po wciśnięciu gazu i ewentualne koszty naprawy.
5,0
Układ jezdny
Mechaniczna szpera sprawia, że żaden zakręt nie jest straszny, samochód wręcz klei się do drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik bardzo oszczędny o ile jeździ się spokojnie. Ze średnim spalaniem można zejść nawet poniżej 6l/100km, ale na dłuższą metę taka jazda jest męcząca. Przy dynamicznej jeździe potrafi spalić nawet kilkanaście litrów na 100 km. Średnie spalanie długookresowe to u mnie 8,4 l/100 km, z czego 2/3 to miasto.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 230KM 169kW
[l/100km]