Zawieszenie
: bardzo dobre zawieszenie wytrzymujace polskie drogi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: troszke trzeszczaca tapicerka
4,0
Całokształt
Golf Variant/kombi 6 generacji to udane auto zwłaszcza z silnikiem 2,0 tdi 140km! 1,6 za zł słaby jak na te mase auta w miasto moze ok ale kto kupuje w miasto diesla. Spokojnie pomiesci rodzine 2+2 choc wiadomo z tyłu miejsca jak to w golfie dla dzieci w sam raz dla dorosłych nie koniecznie spalanie 6/7 L100km srednie bagaznik duzy ponad 500L
Wrażenia
4,0
Silnik
przede wszystkim cichy w porownaniu co do 1,9tdi lecz jesli chodzi o osiągi 1,9 tdi arl moj poprzedni diesel bez porownania jednak PD lepiej przyspiesza CR bardziej ospały choc moment ten sam jedynie 10km wiecej w PD arl spalanie moze troszke mniejsze ale nie wiele na biegu jałowym w temp. 90s CR 0,5 Arl 0,6/0,7 jak narazie przy przebiegu 209 tys oryginalne turbo i egr nie było jeszcze problemu z dpf jak strasza inni ani z dmumasa
Polecana wersja z oznaczeniem CFHC z wtryskami firmy bosch
4,0
Skrzynia biegów
Bezproblemowa biegi fajnie wchodza duzy plus 6 biegowa ale to przy wersji 2,0tdi
NA 6 biegu przy obrotach 2200 140km na liczniku
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma sie drogi jak na auto w kombi i dobrze znosi polskie drogi nawet przy oponach 205/55/16 optymalne na miasto gdzie sa dziury i tory tramwajowe
4,0
Karoseria
ok choc juz czuc roznice w grubosci blachy i delikatnosci lakieru 2011r widac małe ognisko rdzy mozliwe ze była w tym miejscu jakas historia poprzedniego własciciela
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosc bardzo dobra jak z przodu tak i z tyłu nie czuc ze prowadzi sie kombi
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima daje rade nawet przy 300g czynnika dobrze chłodziło ogrzewanie jak na diesla w miare szybko sie nagrzewa plus nawiem na tylnych pasażerów jak i szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wysokosci 184 jest jeszcze duzo miejsca za kierownica fotele w miare wygodne dobrze trzymaja w zakrentach, siedzi sie nisko chyba ze podniesiemy fotel ale to wiadomo juz nie ma miejsca nad głowa, lewar biegów krotki, z tyłu juz miejsca troche mniej ale dla 2 dzieci wystarczy fajnie ze mozna rozłozyc podłokietnik z tyłu
4,0
Wyciszenie
bardzo dobre bez porownania z silnikami 1,9 tdi zwłaszcza przy zimnym silniku troszke trzeszczaca tapicerka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na chwile obecna na dobrym poziomie wymiana rozrządu+ oleju z filtrami w cenie 1500zl
brak innych kosztów
5,0
Stosunek jakość/cena
Oceniam na dobrym poziomie czesci nie drogie ogolnodostepne
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]