Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VI Variant

Arko, 5 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 209 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VI Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,50
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : bardzo dobre zawieszenie wytrzymujace polskie drogi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : troszke trzeszczaca tapicerka
4,0
Całokształt
Golf Variant/kombi 6 generacji to udane auto zwłaszcza z silnikiem 2,0 tdi 140km! 1,6 za zł słaby jak na te mase auta w miasto moze ok ale kto kupuje w miasto diesla. Spokojnie pomiesci rodzine 2+2 choc wiadomo z tyłu miejsca jak to w golfie dla dzieci w sam raz dla dorosłych nie koniecznie spalanie 6/7 L100km srednie bagaznik duzy ponad 500L
Wrażenia
4,0
Silnik
przede wszystkim cichy w porownaniu co do 1,9tdi lecz jesli chodzi o osiągi 1,9 tdi arl moj poprzedni diesel bez porownania jednak PD lepiej przyspiesza CR bardziej ospały choc moment ten sam jedynie 10km wiecej w PD arl spalanie moze troszke mniejsze ale nie wiele na biegu jałowym w temp. 90s CR 0,5 Arl 0,6/0,7 jak narazie przy przebiegu 209 tys oryginalne turbo i egr nie było jeszcze problemu z dpf jak strasza inni ani z dmumasa Polecana wersja z oznaczeniem CFHC z wtryskami firmy bosch
4,0
Skrzynia biegów
Bezproblemowa biegi fajnie wchodza duzy plus 6 biegowa ale to przy wersji 2,0tdi NA 6 biegu przy obrotach 2200 140km na liczniku
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma sie drogi jak na auto w kombi i dobrze znosi polskie drogi nawet przy oponach 205/55/16 optymalne na miasto gdzie sa dziury i tory tramwajowe
4,0
Karoseria
ok choc juz czuc roznice w grubosci blachy i delikatnosci lakieru 2011r widac małe ognisko rdzy mozliwe ze była w tym miejscu jakas historia poprzedniego własciciela
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosc bardzo dobra jak z przodu tak i z tyłu nie czuc ze prowadzi sie kombi
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima daje rade nawet przy 300g czynnika dobrze chłodziło ogrzewanie jak na diesla w miare szybko sie nagrzewa plus nawiem na tylnych pasażerów jak i szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wysokosci 184 jest jeszcze duzo miejsca za kierownica fotele w miare wygodne dobrze trzymaja w zakrentach, siedzi sie nisko chyba ze podniesiemy fotel ale to wiadomo juz nie ma miejsca nad głowa, lewar biegów krotki, z tyłu juz miejsca troche mniej ale dla 2 dzieci wystarczy fajnie ze mozna rozłozyc podłokietnik z tyłu
4,0
Wyciszenie
bardzo dobre bez porownania z silnikami 1,9 tdi zwłaszcza przy zimnym silniku troszke trzeszczaca tapicerka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na chwile obecna na dobrym poziomie wymiana rozrządu+ oleju z filtrami w cenie 1500zl brak innych kosztów
5,0
Stosunek jakość/cena
Oceniam na dobrym poziomie czesci nie drogie ogolnodostepne
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VI Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf VI Variant