Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VI Variant

MAc, 9 lat temu
Silnik 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 129 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
3,31
19% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Variant głównie produkowany w meksyku i jakość meksykańska. Awaryjny silnik: egr wytrzymuje 100 tys. km turbina 100-200 tys
Wrażenia
2,0
Silnik
Jednotka zbyt słaba na rozmiar auta jedyny plus spalanie
3,0
Skrzynia biegów
Zbyt długie przełożenia utrudniają jazde w mieście
4,0
Układ jezdny
Słabe chamulce jak na tą mae auta
Komfort
4,0
Widoczność
dobrze
4,0
Ergonomia
Niskie spalanie, wymiana oleju co 30 tys zabije każdy silnik
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima to jeden z najwiekszych plusów auta b.dobry climatronic
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
b.dobrze
5,0
Wyciszenie
dobrze
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty psują wysokie koszty serwisu
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto szybko traci na wartości
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
50 tyś, padl egr, brak zamienników nowy 22 ty. padla turbina koszt nowej 3.5 reeneracja nie oplacalna

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf VI Variant