Inne
: Mega niewygodne fotele w wersjach trendline i comfortline
Przeniesienie napędu
: Za długa skrzynia biegów i tylko 5 biegowa
3,0
Całokształt
Mocno przereklamowany kompakt. Za takie peiniądze możan kupić o niebo lepeij wyposażone kompakty jak nap. Focusa III czy astrę IV
Wrażenia
4,0
Silnik
Niemiecki silnik, ale jednak z wynalezioną przez... Włochów technologią wtrysku common rail sprawuje się bardzo dobrze, cicho pracuje, ma niskie spalanie (trochę brakuje mu Nm, ale to w końcu silnik do oszczędnej jazdy.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 5 biegowa o bardzo długich przełożeniach kompletnie nie sprawdza się u kierowców lubiących dynamicznie wyprzedzać. Z kolei zadowoli tych, którzy lubią jeździć ekonomicznie. Ja jej nie cierpię
4,0
Układ jezdny
Niby dobrze, jednak ciężko chodzi elektromechaniczne wspomaganie kierownicy. Kobiety nie będą zadowolone
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, w końcu to kawał kloca, zero finezji :)
4,0
Ergonomia
W porządku, jak to u Niemców. Niestety w golfach w wersjach trendline i comfortline montowane sa strasznie niewygodne fotele przednie. Nie mają w ogóle trzymania bocznego, są za twarde
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze jak na silnik diesla działa ogrzewanie. W warunkach zimowych szybko robi się ciepło w środku.
Niestety strasznie parują szyby podczas deszczu i trzeba włączyć dmuchawę albo na 3-4 bieg ale wtedy jest głośno, albo odpalić climę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 1.6 TDI ma 2 oblicza. Mega niskie spalanie w trasie i dużo powyżej katalogowego w mieście.
1,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze golf sprzedaje przereklamowany samochodów, który niczym się nie wyróżnia w dzisiejszych czasach na tle konkurencji.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za wcześnie
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za wcześnie
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
[l/100km]