Przeniesienie napędu
: Dwusprzęgłowa skrzynia DSG oraz jakość materiałów wykończeniowych
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: niedokładne spasowanie drzwi
Inne
: zacinające się klamki
Silnik
: podniesione obroty po uruchomieniu
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Cichy i elastyczny, choć nie ekonomiczny w mieście.
Irytujące podniesione obroty chwilę po uruchomieniu.
5,0
Skrzynia biegów
DSG to całkowita perfekcja w porównaniu ze zwykłym automatem, a tym bardziej CVT.
4,0
Układ jezdny
Precyzyjny, chociaż trochę twarde zawieszenie.
Komfort
4,0
Widoczność
OK
4,0
Ergonomia
Ergonomia (gr. εργον - praca + νομοσ - prawo) - nauka o pracy, czyli dyscyplina naukowa zajmująca się dostosowaniem pracy do możliwości psychofizycznych człowieka.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 195 cm i na fotelu kierowcy mam dość miejsca, choć za mną już jest go mniej (na szczęście za mną siedzi zwykle filigranowa małżonka:)
5,0
Wyciszenie
Doskonałe wyciszenie koi twardość zawieszenia.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie jest przyzwoicie, natomiast w wielkomiejskim korku potrafi spalić i 15-18 l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Irytują niedokładne spasowania niektórych elementów karoserii (np. drzwi) oraz zacinające się klamki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
póki co poważnych brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]