Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VI Variant

Maniek, 14 lat temu
Silnik 1.4 TSI 122KM 90kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VI Variant 1.4 TSI 122KM 90kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo elastyczny , wystarczająco dynamiczny, cichy i w zależności od stylu jazdy oszczędny.
4,0
Całokształt
zobaczymy
Wrażenia
5,0
Silnik
Tylko ze względu na ten silnik kupiłem ten samochód,myślałem o skodzie Octavi jest większa itd,ale w środku za kierownicą .... to nie to. Silnik cichutki jeżdzi jak dwulitrowy benzyniak a pali 1,4.Dynamiką bije mocno 1,9 tdi a pali nie wiele więcej.Nie ma filtra cząstek stałych, koła dwumasowego , nie muszę się tak bardzo obawiać o jakość paliwa jak w dieslu, pozostaje troszczyć się o turbo.A jak będzie naprawdę zobaczę za 5lat.
5,0
Skrzynia biegów
Tutaj w porównaniu do poprzedniego auta ,to biegi \"same wchodzą\".
4,0
Układ jezdny
Sztywno po \"niemiecku\"-tutaj mocno tęsknię za \"francuzem\"zwłaszcza jeżdżąc po dziurawym Wrocławiu. Myslałem ,że jak auto sztywne to świetnie trzyma się zakrętów (tak słyszałem o tym wozidełku)a tymczasem już trzykrotnie \"system\" łapał mi tyłek na zakręcie.Tutaj mój golfik nie ma żadnych szans z poprzednim Peugeotem 406.Ten świetnie tłumił nierówności i bez stresu wchodził w zakręty o niebo lepiej od Golfa.
Komfort
4,0
Widoczność
Fotel kierowcy jest regulowany na wszelakie sposoby,ale kiedy znajdę sobie wygodną pozycję za kierownicą ,to spoglądając w lewo ,lub w prawo widzę prawy lub lewy słupek środkowy a mam tylko 182cm wzrostu.I na skrzyżowaniach muszę wychylać się do przodu \"co by się rozglądnąć\".
4,0
Ergonomia
Tutaj rzeczywiście wszystko jest na miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa jak należy.Idzie zima zobaczymy jak z ogrzewaniem. Już zauważyłem że silnik bardzo szybko \"łapie\" temperaturę.Podobno pompa wody nie pracuje na zimnym silniku i włącza się dopiero po rozgrzaniu silnika,więc powninien szybko się nagrzewać również w zimie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W sumie nie powinienem narzekać na brak przestrzeni ,ale w porównaniu do poprzedniego mojego samochodu Peugeota 406 to ..........tak dziwnie.
5,0
Wyciszenie
Cisza ,cisza,cisza!.Przy wyższych obrotach fajny pomruk silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy ostrym traktowaniu w mieście ponad 10,0 litrów. Przy spokojnej jeżdzie w mieście (dość zakorkowanym -Wrocław)spalanie 8,0- do 8,8 litra.Mniejszy ruch w mieście czyli wieczorem ,lub weekend 7,1-7,6. W trasie jadąc dośc spokojnie głównie 80km/h do 120km/h spalanie 5,7 do 6,3l.Próbując wyprzedzać wszystko co się da wyprzedzić spalanie średnie wzrasta 7,9 do nawet 9,0l Prędkości od 110 km/h do 190km/h.
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogi jak na kompakt ale bardziej dopracowany niż np:Skoda Octavia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za wcześnie na opinie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za wcześnie na opinie

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf VI Variant