Porównując do konkurencji wnętrze jest wyjątkowo dobrej jakości. Idealny samochód na autostrady, bardzo pewnie trzyma się drogi, nawet przy wysokich prędkościach. Regulowane zawieszenie i DSG uprzyjemnia jazdę po mieście. Długo wybierałem, ale znalazłem samochód z którego jestem w pełni zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo żywiołowy, w połączeniu z DSG czysta przyjemność. Przy wyższych obrotach brzmi przyjemnie, a to rzadkość w przypadku Diesli. Wszystko przy spalaniu rzędu 6 litrów.
5,0
Skrzynia biegów
Długo zastanawiałem się nad skrzynią, ze względu na dopłatę. Możliwość przyjechania się samochodem z DSG rozwiała wątpliwości, dopłata spora, ale warto. Szybkie zmiany biegów, idealna praca w trybie sport. Czysta przyjemność.
5,0
Układ jezdny
Zdecydowałem się na regulowane zawieszenie DCC, najczęściej używam trybu Comfort. Jeśli droga robi się kręta przełączam na Normal. W trybie Sport robi się bardzo twardo.
Komfort
5,0
Widoczność
W trybie Comfort bez zarzutu. Jest wygodnie, fotele trzymają na zakrętach tak jak powinny przy zachowaniu komfortu nawet na długich trasach.
5,0
Ergonomia
Obsługa jest wyjątkowo intuicyjna, schowków nie brakuje.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porównaniu z drugim samochodem w domu Golf nagrzewa i chłodzi szybciej, a dmuchawa pracuje ciszej. Może to tylko wrażenie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja i żona znajdujemy wygodną pozycję za kierownicą. Miejsca jest w sam raz.
5,0
Wyciszenie
Duży plus, nawet przy wysokich prędkościach dźwięk silnika, ani szum nie jest męczący. Przy wyższych obrotach dźwięk silnika jest przyjemny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie spalanie i przeciętne koszty serwisowania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobra jakość wykonania, wrażenie solidności.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjnie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF GTD 170KM 125kW
[l/100km]