Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VI Hatchback 5d

bledowski.robert@gmail.com, 14 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF GTD 170KM 125kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF GTD 170KM 125kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Nie mogę się nim nacieszyć, czasami wsiadam do niego, żeby tylko sobie pojeździć. A do tego, nie spotkałem drugiego takiego :)
5,0
Całokształt
Poza kilkoma drobiazgami, nie wyobrażam sobie lepszego samochodu dla mnie i mojej dziewczyny, wszystko jest na miejscu, a koni mechanicznych aż zanadto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kiedy pierwszy raz przejechałem się tym samochodem, uśmiech nie schodził mi z twarzy. Silnik jest superelastyczny, ciągnie już od najniższych obrotów. Do tego doszedł jeszcze chiptuning który zwiększył moment do 405NM i moc do 203KM. Tak więc silnik bajka :) Polecam
5,0
Skrzynia biegów
Posiadam skrzynię manualną. Skrzynia chodzi bardzo lekko, bardzo szybko można zmienić bieg. Jedyny rzecz jaka nie podoba mi się w tej skrzyni to właściwie brak możliwości zredukowania z szóśtego biegu do czwartego. Załóżmy, że jedziemy sobie 100km/h ekonomicznie na 6 biegu, próbujemy wrzucić czwarty aby szybko kogoś wyprzedzić, niestety, skrzynia nam prawie nie pozwala.
5,0
Układ jezdny
Auto jeździ jak przylepione, na 17\" felgach, nisko profilowych oponach z wyższej pulki, auto na prawdę dobrze sie zachowuje przy ostrej jeździe. Oczywiście są też minusy, 10 tysięcy przejechanych kilometrów a felgi prostowane juz 2 razy. Są bardzo podatne na uszkodzenia na wybojach, dziurach.
Komfort
3,0
Widoczność
I tutaj muszę trochę ponażekać. Zazwyczaj siedzę nisko ( bo tak lubię), a że jestem wysoki to także daleko. Problem pojawia się już na pierwszym jakimkolwiek skrzyżowaniu, obracam się czy to w lewo czy to w prawo, nie widząc nic, trzeba się mocno powychylać żeby zobaczyć czy jaki wariat nie nadciąga z boku :)
4,0
Ergonomia
Większość wyposażenia bardzo funkcjonalna i intuicyjna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trudno ocenić, wentylacja jak wentylacja, działa dobrze, bez zastrzeżeń.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wejście na kluczyk jest tak nisko, że przy każdym gwałtownym hamowaniu uderzam w niego kolanem.( dźwigając nogę) Przez 10 tysięcy kilometrów zdążyłem złamać 2 kluczyki. Proponuję zwrócić na to uwagę przy zakupie tego samochodu, jest to bardzo uciążliwe.
5,0
Wyciszenie
I tutaj muszę bardzo pochwalić VW, auto do 2,5 może 3 tysięcy obrotów jest bardzo ciche. Powyżej tego zakresu obrotów, auto chodzi głośno, i to nawet bardzo. Czy to wada? NIE!! Nie wiem jaki wydech jest w tym samochodzie, ale to czysta przyjemność wsłuchiwać się w dźwięk tego samochodu :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto nie pali dużo, jak na 200 konny silnik, pali wręcz mało. Szukałem kompromisu pomiędzy dużą mocą a dobrym spalaniem, myślę, że go znalazłem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód kupiłem z przebiegiem 2000 kilometrów. Cena nowego może zbyt duża, jednak myślę, że warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dotychczas żadna poważna usterka nie miała miejsca.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF GTD 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF GTD 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf VI Hatchback 5d