Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VI Hatchback 5d

navippl, 15 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 31 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Naprawde elastyczny i cichy silnik.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny silnik (jak na 140KM)nadzwyczaj cichy silnik - passat b7 tdi jest o wiele głośniejszy.
5,0
Skrzynia biegów
nic dodać nic ująć - planowałem zakup z DSG niestety w momencie kupna z tym wyposażeniem oraz kolorem nadwozia nie było takiej możliwości, a szkoda rewelacyjna skrzynia DSG.
5,0
Układ jezdny
Naprawdę przyzwoity. Jeździłem wcześniej BMW 530d E39, BMW 530d E60, Renault Megane 2005 1.6i 115KM, Fordem Mondeo 2005 rok. Dwa ostatnie modele mogę porównać z racji napędu na przednią oś i muszę powiedzieć, że golf wypadł znakomicie. Autko kupowałem w grudniu, więc miałem możliwość sprawdzenia tego autka w warunkach zimowych. Układ jezdny bardzo dokładny czuję się co dzieje się z autem, autko bardzo dużo wybacza, duży margines bezpieczeństwa w ciężkich warunkach: śnieg, lód, poranne przymrozki dzięki ESP(tam gdzie inni się slizgali golf poprostu jechał)
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność świetna w każdą stronę. Dla tych którzy myślą inaczej wymyślono Parktronik.
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie być powinno - obsługa intuicyjna. Fotele (podgrzewane)lekko sportowe trzymają przy szybkiej jeździe. Obsługa radia i komputera przy kierownicy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwu strefowy klimatronic, podgrzewane siedzenia z możliwością trójstopniowej regulacji czego chcieć więcej.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z racji mojego wzrostu (200cm 115kg)przestrzeń dla kierowcy oraz pasażera stawiałem na pierwszym miejscu. W tej klasie nie ma auta o większej przestrzeni dla kierowcy, baa nawet w klasie wyższej są np. bmw E60 tragedia ledwo co człowiek się mieści, wcześniejszy model E39 troszkę lepiej ale i tak nie to co w golfie :-) Silnik 2.0 TDI Common Rail i przestrzeń dla kierowcy to były dwa aspekty, które mnie przekonały do tego auta po dosłownie 10 minutach jazdy próbnej w salonie.
3,0
Wyciszenie
Jest ok, nawet przy wyższych prędkościach rzędu 160-180 km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dla mnie jest ok. Średnie spalanie na poziomie 6,3 - 6,7 litra.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tańszy od poprzednika 84000zł za maksymalne wyposażenie to kwota do przyjęcia.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez większych usterek przy pierwszym przeglądzie 15000km: - lusterka zewnętrzne rozkładają się z opóźnieniem Odp. serwisu: \"... musi pan poczekać chwilkę aż dostaną prąd\" - troszkę mnie to rozśmieszyło ponieważ na początku nie było takiego problemu. - czujnik pasów (pasy zapięte a tu cały czas PIK,PIK,PIK... Odp. serwisu: przeczyścili czujnik stwierdzili, że nie dostrzegli takiej usterki. Co gorsza nadal ona jest.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 100000km mogę ocenić.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf VI Hatchback 5d