Silnik
: w porównaniu do Golfa IV i Passata b7 jest naprawdę cicho: silnik, zawieszenie i szymy powietrza prawie nie słychać
5,0
Całokształt
naprawdę ciche, wygodne i ekonomiczne auto do codziennej jazdy
Wrażenia
5,0
Silnik
jest naprawdę cicho: na postoju trzeba spojrzeć na obrotomierz żeby wiedzieć że pracuje silnik, a podczas jazdy jest ciszej niż w passacie 2.0 tdi 2007
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
zawieszenie pracuje bardzo cicho i nie czuć \"polskich łat\" na drogach
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu nie najwięcej widać, ale na lekarstwo parktronic
5,0
Ergonomia
wszystko co potrzebne łatwo znajdziesz
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronic jest super, dwustrefowy i nie czuć żadnych zawirowań zimnego powietrza po nogach i po twarzy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
więcej miejsca niż w czwórce ale bez szaleństw (taka klasa).
5,0
Wyciszenie
Jest naprawdę cicho, nawet porównując z passatem. Rozpędzając się trzeba zerkać na licznik bo wrzucając VI bieg można przekroczyć niepostrzeżenie 160km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to na prawdę nie wymaga komentarza
5,0
Stosunek jakość/cena
dobrze wyposażona szóstka kosztuje mniej niż kiedyś podobna czwórka
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zbyt nowy żeby coś napisać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 150-200 tys.km można będzie coś określić
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]