Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VI Hatchback 5d

JN78, 7 lat temu
Silnik 2.0 TDI 110KM 81kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 184 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM 81kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : zużycie paliwa bo nie jeżdżę jak stary dziad a pali mało
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : co ciekawe potrafi skroplić się woda w bagażniku w miejscu koła zapasowego ale wyjąłem gumowe korytko i poprawilo to sprawę
4,0
Całokształt
Przyszedł czas na legendę to jest moje 7 auto z czego ostatnie to Focus , którego miałem 7 lat i przejechałem nim osobiście 230 000 km i z czystym sumieniem mogę stwierdzić , żę „( Ford nie takie G.. Wort). Brakuje mi bagażnika Kombi no ale nie ma co marudzić specjalnie kupiłem 5 drzwiowy bo Golf kombi 5 jak i 6 to niesamowicie szpetne pojazdy
Wrażenia
3,0
Silnik
Co do silnika przejechałem nim dopiero 1500 km 2, 0 TDI zaczynał karierę, jako bubel ja mam pod maską 2, 0 CR i czas pokaże czy panowie z VW naprawili swój błąd? Jak na razie, co mnie zdziwiło jest cichy i stosunkowo mało pali ucierpiała trochę elastyczność?
4,0
Skrzynia biegów
Kiedyś skrzynię w VW to były wzory precyzyjności dzisiaj **** nie urywa biegi wchodzą podobnie jak w Focusie, ale w Golfie są dziwnie ze stopniowane (skrzynia 5) inna sprawa, że wyciszenie kabiny jest dużo lepsze i ciężko się zauważyć , jaki jest bieg gdyby nie obrotomierz i wyświetlacz.
3,0
Układ jezdny
Wersja Comfort tak więc zawieszenie nie jest betonowe jak we wszelkich pseudo sportowych odmianach sprawnie i cicho wybiera nierówności ale do zawieszenia w Foce to sporo brakuje nie wiem co tam panowie inżynierowie zrobili ale jest to wzór wchodząc Golfem szybko w zakręt można się zdziwić a Focus po 1 zakręcie chcę więcej można wręcz na kwadratowo brać zakręty. No ale nie ma tragedii i jestem zadowolony
Komfort
5,0
Widoczność
jest bardzo cicho i zawieszenie jest co dziwne komfortowe fotele trochę małe ale miękkie i nie meczą
5,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie być powinno no i wykończone starannie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeżdżę wprawdzie sam ale wydolne szyby nie parują i klima 2 strefowa .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla 4 dorosłych można mówić o pewnym komforcie , bagażnik trochę mały ale pewnie poprzednie auto mnie rozpieściło
5,0
Wyciszenie
jak na auto tej klasy chyba wzór
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
naprawdę mało pali części w normie i łatwo dostępne no i sporo warsztatów wyspecjalizowanych
4,0
Stosunek jakość/cena
wygrywa z resztą kompaktów jakością wykończenia wnętrza nie mniej jednak nie jest to już taka przepaść jaka była między Golfem II lub III i konkurencją z tamtych lat
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tutaj nie wiele mogę napisać auto ma 184 000 km kupiłem go od znajomego , który nie miał z nim problemów ja przejechałem dopiero 1500 km tak więc bym był zawiedziony gdyby już coś było do roboty aczkolwiek w najbliższym czasie oczekuje awarii 2 masy bo to juz ten przebieg na szczęście wymiana prosta a części za komplet około1500 zł
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
i mam nadzieje że tak będzie do końca jego kariery u mnie choć obawiam się silnika 2,0 na duży dystans

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf VI Hatchback 5d