Auto pod wieloma względami jest bardzo dopracowane i przyjemne w użytkowaniu, ale zalicza też niezłe wtopy.
Wrażenia
3,0
Silnik
Kulturą pracy pozytywnie zaskakuje i jest jak na diesla bardzo cichy. Pracuje bardzo równo bez wibracji. Jego wadą jest potężna trubo dziura i ospałość. Silnik zapewnia jedynie minimalne osiągi i polecam wybrać wersję 2.0. Jego zaletą jest niskie spalanie
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze zestrojona. Przełożenia wchodzą zdecydowanie i bez haczenia.
5,0
Układ jezdny
Ogromna pochwała. Świetnie wybiera nierówności a do tego pewnie prowadzi się na zakrętach. Przy prędkościach autostradowych zachowuje się jak o klasę większe auto
3,0
Karoseria
Spaswonie jest ok, ale w tak młodym aucie skorodowane listwy w uszczelkach zewnętrznych to skandal! Lakier jest bardzo podatny na rysy
Komfort
4,0
Widoczność
OK
4,0
Ergonomia
Przestronne i pakowne wnętrze, ale trochę nie wygodna pozycja za kierownicą (IMO)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wzorowo
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Świetne spasowanie i materiały. Zero skrzypienia w środku
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Wszystko byłoby świetnie, gdyby nie kilka wpadek
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy 70tys zepsuł się pedał sprzęgła
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
80tys zawór EGR, auto miało problemy po jego wymianie i update software z odpalaniem i nierówną praca. 2 Razy scholowane z drogi, serwis ASO niczego nie znalazł
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW
[l/100km]