Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VI Hatchback 5d

Malish, 2 lata temu
Silnik 2.0 TSI GTI 210KM 154kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 227 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TSI GTI 210KM 154kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,57
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Poezja. Polecam się przejechać.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Oby mnie nie dotknęła korozja, ale wszyscy wokół straszą :(
5,0
Całokształt
Genialny samochód. Choć mam go dopiero kilka miesięcy, jestem bardzo zadowolony. Przyjemność z jazdy w stosunku do ceny i spalania jest bardzo dobra. Swój egzemplarz sprowadziłem ze Szwajcarii z rozebranym silnikiem. W Polsce został złożony, wymieniłem tłoki na takie z poprawionymi pierścieniami i obecnie nie bierze oleju od wymiany do wymiany (te silniki mają z tym problem). Fajne wyposażenie typu skórzane sportowe fotele, nawigacja, kamera cofania, czujniki parkowania, fajny pakiet oświetlania, aktywne bixenony. Dość obszerny w środku, a z zewnątrz na tyle mały, że parkuje się nim bez problemu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Główny powód zakupu. Silnik brzmi fajnie, łatwo można zwiększyć mu moc, jest dośc oszczędny jak na swoją moc. Zmieniać rozrząd, odmę, cewki, wyczyścić dolot i latać :)
3,0
Skrzynia biegów
Tu nie jest kolorowo. Skrzynie w golfach niestety potrafią zacząć wyć przy ok 200 tys km, albo zupełnie padają sunchronizatory. W DSG nie jest lepiej, także nie ma lepszej/gorszej decyzji, są tylko preferencje ;)
5,0
Układ jezdny
Pewny, precyzyjny, ale mimo to nie męczy na trasie jak np. Mazda MX5, gdzie przy 140km/h przesunięcie kierownicy o 5mm powoduje wyjechanie z pasa.
4,0
Karoseria
Ja problemów nie mam, ale znane są przypadki korodowania dzwi i błotników z przodu. Na błotniki pomaga wyrzucenie fabrycznej gąbki z nadkoli. Na drzwi nie wiem :(
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra, nie zauważyłem żadnych probemów. Kamera cofania ma zaskakująco dobrą rozdzielczość
5,0
Ergonomia
to VW więc jest wzorowo
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko ciepło i zimno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na 4.2m długości jest bardzo dużo miejsca w środku.
4,0
Wyciszenie
To golf a nie Bentley, więc do rozsądnych prędkości typu 130-140 jest ok, później słychac silnik, ale to chyba za sprawą dośc krótkiej skrzyni w GTI
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trzeba się liczyć z jakimiś małymi nieprzewidzianymi wydatkami, ale jeśli nie ma się dwóch lewych rąk to utrzymanie jest bardzo tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj jest super, za ok 40-45 tys zł (2022 rok) mamy fajnego Hot Hatcha z dużym potencjałem i dużym popytem, jakby się nam znudził.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czasami czytam o problemach z rozrządem, więc najlepiej po zakupie po prostu go zmienić na poprawiony (głównie napinacz) i mieć swięty spokój.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI GTI 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TSI GTI 210KM 154kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf VI Hatchback 5d