Inne
: Ogólnie wizualnie i technicznie bardzo fajne autko
5,0
Całokształt
Fajne autko dla zdecydowanych, jak pisałem wcześniej za taką kasę można wybrać dużo różnych samochodów większych, ekonomiczniejszych, szarych, zwykłych. Ale nie po to wydałem ponad 100tyś zl żeby jeździć zwykłym \"wozidlem\" ( nie ujmując nikomu). VW Golf GTI ma to \"coś\".
Nie jestem fanem VW, chociaż to nie pierwszy VW Golf.
Wrażenia
5,0
Silnik
Miejski przecinak :-)
5,0
Skrzynia biegów
Wybrałem manual mimo pozytywnych opinii dsg, oryginalne GTI z manualną skrzynią biegów.
5,0
Układ jezdny
Jeździ jak przyklejony do drogi. Mam felgi 18\" na podziurawione i nierówne drogi dramat ale na nowych, pięknych asfaltach bajka.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez wielkich rewelacji, wystarczająca.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bdb
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 193cm i jest mi wygodnie, dzięki fotelom sportowym mam wrażenie że miejsca (z przodu)jest więcej niż w seryjnym Golfie
5,0
Wyciszenie
Powyżej 150km/h jest słyszalny szum i przepiękny dźwięk wydechu:-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupując auto za więcej jak 100 tyś zł takie jak Golf GTI (można kupić oszczędnego diesla lub małą benzynę) nie liczymy kosztów, tylko realizujemy swoje marzenia. Lecz koszta nie są jakieś wygórowane.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że jest ok
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na auto 3-tygodniowe bez problemu:-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI GTI 210KM 154kW
[l/100km]