Silnik
: Auto przekroczyło podawaną maksymalną prędkość przez producenta i pojechało do odcięcia 249km/h
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: drobne wgniecenia przy zdarzeniach z winny innych kierowców
Inne
: przy jezdzie po torze, olej w skrzyni potrafi się przegrzać i skrzynia przestaje zmieniać biegi, trzeba przejechać okrążenie chłodzące i wszystko wraca do normy
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Posiadam DSG, niestety nie da się wybrać w opcji oceny innej skrzyni niż manual (nie wiadomo czemu)
Z łopatek żadko się korzysta, automat działa znakomicie i pozwala na starcie pokonać niejeden mocniejszy manual
5,0
Układ jezdny
bez zarzutu, w zakrętach czuje się jak przysłowiowa ryba w wodzie
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
jak to w VW
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
VW chwiali się, że auto jest znakomicie wyciszone, chociażby za sprawą szyby, która jest podwójnie klejona czy jakoś tam, głośniej robi się przy 150km/h.
Przyjemne są za to wystrzały z wydechu przy energicznej jezdzie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest źle, na trasie 400km nad morze, przy średniej 86km/h wynik 7,5L
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto było świadomym wyborem, kompromisem między typowym hardcorem, a autem rodzinnym, na co dzień służącym na dojazdy do pracy i odwożenia dziecka do przedszkola
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wypaczyły się gumy przy elektrycznie składanych lusterkach, odłamał się zaczep do pułki w bagażniku, trzeba wymieniać część plastiku przylegającą do tylnej klapy, a wystarczyło zrobić zaczem wkręcany :(
koszt ok 150pln
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI GTI 210KM 154kW
[l/100km]