Układ hamulcowy
: za dobre hamulce. klocki mam od nowości i tarcze silnika już niestety nie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
1,0
Całokształt
Auto kupiłem w salonie VW w Lesznie. Przez pierwsze 5 lat bez większych usterek a po tym czasie tylko dramat. Przy 84000 wymiana kompletnego rozrządu koszt 2900 w tym roku silnik wymiana tłoków przepustnicy + planowanie głowicy z rabatem VW wyszło 5848 zł. Nie polecam
Wrażenia
1,0
Silnik
przy 103000 km stwierdzono brak kompresji na 3 cylindrze-pęknięty tłok. Niestety producent wiedział o wadzie fabrycznej i zmienił tłoki w tym silniku tak że musiałem kupić 4 nowe tłoki po 1034 zł za szt =4136 zł w ASO+ klapy sterujące (przepustnica 1200 zł - ASO) +planowanie głowicy + dobra wola producenta(100% robocizna i 1500 zł partycypacji w częściach)- zapłaciłem 5848 zł (auto serwisuję co rok bo kosztorys naprawy wyniósł około 10.000 zł
4,0
Skrzynia biegów
bez uwag
4,0
Układ jezdny
bez uwag
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
4,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 84000 km wymiana łańcucha rozrządu + nastawnik faz rozrządu(wariator-koszt 1800 zł) producent nakazał wymianę + prowadnice + robocizna w ASO + spory rabat 2900 zł
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 160KM 118kW
[l/100km]