Po przejechaniu 100 tysięcy kilometrów mogę śmiało powiedzieć, że jest to dobry samochód. Z awarii po 6 latach padł oryginalny akumulator i tarcze do wymiany, poza tym kosmetyka. Ostatnio czytam w internecie wiele negatywnych opinii o VW i uważam, że to czarny PR nakręcany przez konkurencje. Silnik pracuje dość głośno jak na benzynę, ale nie je oleju, jest bezawaryjny i ekonomiczny. Nie dajcie się nabrać ''znawcom'' z internetu bo w pewnym momencie sam miałem odczucia z pogranicza schizofrenii czy na pewno mój samochód to Golf 1.4 TSI skoro nadal jeździ i zacząłem doszukiwać się w nim rzekomych mankamentów w serwisie.
Wrażenia
3,0
Silnik
SIlnik pracuje głośno po uruchomieniu (ok.minuty), później nadal głośno jak na benzynę, ale nie przeszkadza w trakcie jazdy. Przy regularnym serwisowaniu jest bezawaryjny i nie ''je'' oleju.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, nawet w ostrych zakrętach przy prędkości ok.80 samochód dobrze trzyma się drogi
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
doskonała, jak w każdym VW
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja przy długiej jeździe w upalne dni lubi przestać działać.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód w trasie mieszanej (autostrada+zwykłe drogi) prawie zawsze pali w przedziale 6-7 l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]