Przeniesienie napędu
: Sprzęgło skończyło się przy 35000 km
3,0
Całokształt
Ciężko mi ocenić to auto bo nie ja nim jeżdżę na co dzień. Osobiście dla siebie nie wybrałbym go bo ma kilka poważnych wad: 1. Wieśwagen - niestety tzw wieśniaki popsuły wizerunek marki VW, 2. Najczęściej kradzione auto w PL, mam nadzieję, że ten się złodziejom nie spodoba, 3. Awaryjny silnik. Drugie auto w rodzinie. Od nowości w jednych rękach. Auto trochę przereklamowane.
Wrażenia
3,0
Silnik
10000 wymiana napinacza łańcucha rozrządu. Teraz na zimno znów zaczyna coś hałasować. Niepokojące stukanie, aż strach pomyśleć o potencjalnych uszkodzeniach:/ Opinie innych też nie wróżą świetlanej przyszłości tej jednostce. Dzięki turbo auto przyspiesza super. Na niskich obrotach praktycznie niesłyszalne. 140 km/h już jest głośno mimo 6 biegu. Niestety dynamiczna jazda powoduje, że apetyt na paliwo rośnie. Gdyby nie problemy z rozrządem ocena byłaby wyższa. No i to nieszczęsne turbo. Chłodzenie turbiny jest wkurzające. Nie mam do tego cierpliwości.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia rewelacyjna
4,0
Układ jezdny
Focus wygrywa zdecydowanie. Mam wrażenie jakby jednak przód był trochę pod sterowny.
Komfort
4,0
Widoczność
Minus za zbyt małe lusterka
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Musiałem uciąć jedna gwiazdkę za pozycję za kierownicą. Kolumna kierownicy jest tak duża, że zahaczam kolanami i nie mogę przyjąć odpowiedniej pozycji. Poduszka powietrzna prawie na nogach
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kosztowne naprawy, na szczęście wszystko zrobione na gwarancji. Sporo pali.
3,0
Stosunek jakość/cena
Samochód zbyt drogi na to co oferuje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Układ napędowy to tykająca bomba zegarow
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]