Przeniesienie napędu
: cichy silnik , żwawy i elastyczny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: trzeszczące drzwi lub plastiki. serwis nie potrafi lub nie chce zdiagnozować.
4,0
Całokształt
jestem zadowolony narazie
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik cichy,(od 160km głośno) elastyczny jak diesel.
4,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą precyzyjnie i lekko. bez problemów
4,0
Układ jezdny
prowadzi się bardzo dobrze, czasem na progach zwalniających zatrzeszczy coś z przodu ale tylko jak zmarznięty. gdyby opony były lesze to było by doskonale. mam dunlop sport 01 ???
Komfort
5,0
Widoczność
widać wszystko doskonale. nawet do tyłu.
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, poukładane z głową.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko się grzeje i nie paruje to najważniejsze. słaby nadmuch na nogi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca z tyłu i z przodu u pasażera. kierowca mógłby mieć więcej miejsca na prawą nogę. mały bagażnik.
5,0
Wyciszenie
cichy silnik, ciche zawieszenie póki co.nie mam zastrzeżeń.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8-9litrów po Warszawie. normalne spalanie jak na turbo benzynę. silnik bez turbo tyle samo spalają.
na trasie można zejść do 6 litrów ale jadąc 100km/h... przy 140-160km pali około 8 litrów.
przeglądu nie robiłem póki co.
przeglądy co 30tyś.lub 2 lata.
3,0
Stosunek jakość/cena
jako nowe auto napewno na drogie. powinn być tańszy o jakieś 8tys. + wieksze rabaty przy zakupie. marka vw przereklamowana. aczkolwiek bez większcyh uwaga póki co.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
póki co ok. trochę drzwi trzeszczą
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]