Silnik
: Bardzo cicha praca silnika, dynamiczna i ekonomiczna jednostka.
5,0
Całokształt
Moim zdaniem nie ma się do czego przyczepić. Przed zakupem Golfa testowałem Astrę, Aurisa, Civica, i30 i Ceeda. Mimo tego że Golf był prawie najdroższy (pod względem ceny przebiła go tylko Honda) nie miałem watpliwości co do wyboru auta. Cena była stosunkowo wysoka bo wyprałem opcję Highline + dodatkowe pakiety.
Wrażenia
5,0
Silnik
Z silnika jestem bardzo zadowolony oszczędny i dynamiczny.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów bardzo dobra - 6 biegów, zastanawiałem sie nad DSG ale było już trochę za drogo.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie wzorowe.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylny słupek trochę gruby.
5,0
Ergonomia
Wszystko mi w tym aucie pasuje. Kierownica multifunkcyjna to jest to.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bagażnik trochę za mały jak dla mnie.
5,0
Wyciszenie
Wzorcowe. Dlatego kupiłem ten samochód. Jak na jeździe próbnej odpaliłem pierwszy raz ten silnik to musiałem spojrzeć na obrotomierz żeby upewnić sie że silnik pracuje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem zadowolony z kosztów jeśli chodzi o paliwo. Trudno mi coś powiedzieć jeśli chodzi o koszt napraw, póki co nic się nie zepsuło. Natomiast serwis to normalna cena ASO czyli 6 stów za wymianę oleju i filtra naprawy, czyli mały minusik.
4,0
Stosunek jakość/cena
Golf w klasie kopaktowej to to wzorzec. Mając taka opinię mogą sobie pozwolić że są trochę drożsi od konkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie zepsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie zepsuło.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]