Jest w trakcie docierania,lecz jest to idealny kompormis miedzy osiagami, a zuzyciem paliwa.
4,0
Skrzynia biegów
Zadaza sie ,ze czasem haczy przy wrzucaniu 3 i wstecznego, ale mysle to kwestia wyrobienia sie skyrzni. Chyba ze cos to ma wspolnego z blokada skrzyni biego, ktora zastala dolozona w salonie.
5,0
Układ jezdny
Tutaj doskonale na jak na to klase auta. Jezdzi sie bardzo komfortowo i pewnie. Moim zdaniem najlepsze zawieszenie w klasie.
Komfort
5,0
Widoczność
Moim zdaniem jest bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
Wzorowa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Takze bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na ta wielkosc samochodu jest naprawde duzo miejsca. Fakt,ze bagaznik mogby byc wiekszy.
5,0
Wyciszenie
Jak na ta klase,to jest na najwyzszym poziomie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik jest na dotarciu,a srednie spalanie z 1000 km mam 6.7, wiec jak dla mnie to bajka. Po miescie pali ok 8.2l/100km,a w trasie miedzy 5.9,a 6.2
4,0
Stosunek jakość/cena
Zastanawialem sie tez nad Fiatem Bravo,glownie ze wzgledu na stylistyke i cene (duze rabaty),ale Golf jest o wiele bardzej dopracowanym autem. Zawieszenie to zupelnie inna liga. Nie wspominajac juz o fotelach (wersja highline w stos.do emotion), ukladzie kierowniczym i materailach wykonczeniowych. Kazdy mowi,ze golf jest potronie drogi. Polecam sobie zrobic konfiguracje golfa 1.4 122tsi highline i w ten sam sposob wyposazyc fiata bravo 1.4 tjet 120 i sie okazuje ,ze fiat jest drozszy o kilka tys zl. od golfa-niemozliwe, a jednak prawdziwe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]