Zawieszenie
: Można jednak ocenić, iż caly samochód jest bardzo udany.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc w pełni jest wystarczająca, jeżeli nie ma się ambicji sportowca. Dobrze przyspiesza, przy wyprzedzaniu jest bez zarzutu, jeżeli uwzględnić możliwość wcześniejszego przejścia na właściwy bieg. Przy tym spalanie jest według norm fabrycznych. Bardzo cichy samochód.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bardzo dobrze. To nie jest skrzynia sportowa, więc należy ją traktować delikatnie.
5,0
Układ jezdny
Świetne prowadzenie, szczególnie na drogach krętych, górskich. Idzie jak po szynach.
Komfort
5,0
Widoczność
Calkiem dobra. Jeżeli ktoś tu narzeka, to znam wiele innych marek które widoczność mają znacznie gorszą. Dużą pomocą jest radar z przodu i z tylu pomocny przy manewrowaniu.
5,0
Ergonomia
Wzorowa, wszystko na swoim miejscu. Warto też zamówić sobie podłokietnik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu, Z powodzeniem wystarcza Climatronic, a cena jest niższa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód gwarantuje dużo miejsca dla kierowcy i pasażera. Z tylu też nie można narzekać. Jeżeli jest samochód dla dwóch osób do pełen komfort w każdym calu.
5,0
Wyciszenie
Rewelacja, mialem bardzo dużo różnych średniej klasy samochodów, a żaden z nich GOLFOWI nie dorównuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przestrzegając a nawet lekko przekraczając prędkości dozwolone na naszych drogach, samochód spala według norm fabrycznych. Na trasie spalanie przeciętne wynosi 5,3 l/100 km. Większość przejazdów na duższych trasach. Przeglądów jeszcze nie wykonywałem, ale słyszałem zę nie są zbyt tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Na początku roku ceny były niższe, stąd atrakcyjność ceny była bardzo wysoka. Obecnie też nie jest najgorzej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W tym momencie bez uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt nowy, aby wyrazić opinie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 80KM 59kW
[l/100km]