Silnik
: Przy przebiegu 47 tyś konieczna wymiana rozrządu a następnie całego silnika (ukręcona panewka)
3,0
Całokształt
Samochód bardzo fajny, szkoda że po ukończeniu się gwarancji musiałem najpierw wymienić rozrząd a po przejechaniu 250km zatarł się silnik. Firma VW nie uznała tego za wadę fabryczną i pokryli tylko część kosztów wymiany silnika na nowy, oraz nie wiedzieli co było przyczyną awarii.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Konieczna wymiana silnika
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI GTI 210KM 154kW
[l/100km]